A kormány és a Magyar Reklámszövetség az elmúlt hetekben folyamatosan egyeztetett a médiavállalkozásokat sújtó tervezett adóval kapcsolatosan. A tárgyalásokban a Magyar Reklámszövetségen túl széleskörű iparági összefogás eredményeképp részt vett az összes érintett szakmai szervezet - olvasható a Magyar Reklámszövetség közleményében.
A következő egyeztetésre a mai nap folyamán került volna sor, azonban a Miniszterelnökség azt a tájékoztatást adta a Magyar Reklámszövetség részére, hogy a tervezett adót tartalmazó jogszabály a tavaszi ülésszakban nem kerül a Parlament elé. Ennek megfelelően az egyeztetések ősszel folytatódnak, amennyiben a Kormány úgy dönt, hogy újra napirendjére tűzi a tervezett adó elfogadását.
Mint ismert, a Orbán Viktor május végén jelentette be, hogy reklámadó bevezetését tervezi, mely a legnagyobb médiaszolgáltatókat érintette volna, az RTL Klub esetében közel 4 milliárdos plusz kiadással járna.
mfor.hu