1p

Legkorábban már csak ősszel kerülhet a Parlament elé a reklámadó tervezete - derül ki a reklámszövetség közleményéből.

A kormány és a Magyar Reklámszövetség az elmúlt hetekben folyamatosan egyeztetett a médiavállalkozásokat sújtó tervezett adóval kapcsolatosan. A tárgyalásokban a Magyar Reklámszövetségen túl széleskörű iparági összefogás eredményeképp részt vett az összes érintett szakmai szervezet - olvasható a Magyar Reklámszövetség közleményében. 

A következő egyeztetésre a mai nap folyamán került volna sor, azonban a Miniszterelnökség azt a tájékoztatást adta a Magyar Reklámszövetség részére, hogy a tervezett adót tartalmazó jogszabály a tavaszi ülésszakban nem kerül a Parlament elé. Ennek megfelelően az egyeztetések ősszel folytatódnak, amennyiben a Kormány úgy dönt, hogy újra napirendjére tűzi a tervezett adó elfogadását.

Mint ismert, a Orbán Viktor május végén jelentette be, hogy reklámadó bevezetését tervezi, mely a legnagyobb médiaszolgáltatókat érintette volna, az RTL Klub esetében közel 4 milliárdos plusz kiadással járna. 

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!