Kövesdi Szilárd, a társaság vezérigazgatója a lapnak azt mondta, az Osztrák Államvasúttól 26 használt, jó állapotú IC-kocsit vásároltak, majd ezeket korszerűsítették járművenként 15 millió forintból.
Az év végéig valamennyi légkondicionált, saját fejlesztésű utastájékoztatóval felszerelt kocsit forgalomba is helyezik - tette hozzá.
A beruházásnak köszönhetően Tata és Győr között az új kocsik is óránként 160 kilométeres sebességgel közlekedhetnek kényelmesen.
A társaság új regionális szerelvényeket is rendelt; a meglévő tíz mellé újabb tíz Flirt motorvonatot, ezeket 2018-ig helyezik forgalomba.
2013-ban készült az első GYSEV-Flirt
A Magyarországon ötszáz, Ausztriában harminc kilométer hosszú vasútvonalat üzemeltető csoport tervei szerint hét és fél milliós utasforgalmat bonyolítanak az idén.
A vezérigazgató közölte, idén több százmillió forintos üzemi szintű eredményt várnak, a mérlegfőösszegük 150 milliárd forint, amely három év alatt a duplájára emelkedett.
MTI