A Rossmann 2007. szeptember 20. és 30. között, illetve december 3. és 9. között hirdetett akciót. Az első alkalommal egyebek mellett Charlie parfümöket hirdetett 2799 forint helyett 999 forintért. A GVH vizsgálata megállapította, hogy a szeptemberi akció során a Charlie parfüm az egyik nagykanizsai üzletben, szeptember 20-24. között egyáltalán nem volt kapható, Tatán ugyanez a termék az akció első napján nem volt elérhető, emellett az akció irreálisan alacsony készlettel indult.
A decemberi akció során kínált Chevignon parfümről kiderült, hogy a kedvezmény alapját adó 7999 forintos áron csak öt napig lehetett megvenni a terméket, korábban azt a Rossmann 5999 forintért árulta. Így a fogyasztó nem kapott reális képet az akcióról, arról, hogy milyen mértékű kedvezményt érhet el - áll a közleményben.
A büntetés kiszabásakor a versenyhatóság enyhítő körülményként vette figyelembe, hogy a társaság együttműködőnek bizonyult az eljárás során, ugyanakkor súlyosító körülménynek bizonyult, hogy a jogsértés nem csak egy terméket érintett, a teljes bolthálózatot lefedte, illetve a megtévesztő információk széles fogyasztói körhöz jutottak el.
Emellett a Rossmann magas piaci részesedéssel rendelkezik, és már többször elmarasztalták a fogyasztók megtévesztése miatt.