A beruházó FTB Invest Kft. vezetői szerint jól van ez így, a két beruházás inkább kiegészíti, erősíti egymást, semmint gyengítené egyik vagy másik társaság piaci pozícióit. Mint mondták: a marketingkoncepció szerint "outlet város formálódik", vagyis koncentráltan jelennek meg a nagy márkaáruházak, és ez kifejezetten a célzott vásárlást kedvelő, egyébként növekvő magyarországi közönség igénye.
A tervek szerint az év végén nyíló M1 Outlet Centernek természetesen kissé el kell térnie a szomszédban most is bővítés alatt lévő másik központtól. Egyebek között abban, hogy egyesíti az outlet központ vásárlási előnyeit a bevásárlócentrumok nyújtotta kényelemmel. Ez az épülettömb kétszintes lesz, a bérelhető terület 16 500 négyzetméter. A 11 000 négyzetméteres mélygarázsban 520 autó fér el, a parkolás díjtalan.
"Nem feltétlenül a mágnesbérlői koncepció a nyerő egy ilyen jellegű beruházásnál. Úgy gondoljuk, hogy az úgynevezett multibrand-kínálat jobban megfelel az igényeknek, és külföldön is ez irányba mozdul el a piac" - fejtette ki Breznay Attila, a beruházó cég vezérigazgató-helyettese. További különbségként említette, hogy a ruha- és cipőüzleteken kívül egy-két szolgáltató is helyet kap (bank, távközlési cég stb.), és egy zárás után nyitva tartó étterem is nyílik.
Tamás László vezérigazgató hozzáfűzte: a beruházást egy 13 évre szóló projekthitelből finanszírozza az MKB Bank, a saját erő körülbelül egyharmad. Az FTB Invest eddigi gyakorlatának megfelelően nem tartják meg az ingatlant, hanem piacra dobják, erre várhatóan a közeljövőben sor kerül - olvasható a Világgazdaságban.