4p

A cafeteria rendszerek folytatódó térnyerését, és a komplex, integrált humánügyviteli szoftverek térhódítását várja az idei évtől a piacvezető NEXON, mely 2007-ben 2,6 milliárd forintra növelte bevételeit.

Továbbra is az IT-szektort meghaladó mértékben növekszik a NEXON, melynek bevételei 2007-ben 12 százalékkal emelkedtek. A piacvezető humáninformatikai vállalkozás 2,6 milliárd forintos forgalmának csaknem fele a nexONBÉR bérügyviteli rendszer értékesítéséből származott, melyet többek között olyan új ügyfelek vásároltak meg, mint a Hankook, a Sykes Central Europe, az ITL Group, a Művészetek Palotája, a Zrínyi Nyomda, a BricoStore Hungária, az Athlon Pénzügyi Zrt., valamint a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem. Emellett a vállalat humánerőforrás-menedzsment, valamint beléptető- és munkaidő-nyilvántartó rendszereinek értékesítéséből, továbbá bérszámfejtés outsourcing és oktatási üzletágainak bevételéből közel másfél milliárd forintot könyvelhetett el.

A cafeteria és a komplex HR rendszerek előnyben

A tavalyi évben változtak a magyar vállalatoknak a humáninformatikai megoldásokkal szemben támasztott igényei. „Tapasztalataink szerint egyre inkább jellemző, hogy a nagyobb vállalatok nem csupán egyetlen részfeladatot lefedő szoftvert, hanem komplex, integrált HR rendszert keresnek - mondta Syrjänen-Barkóczy Eleonóra, a vállalat stratégiai és kereskedelmi igazgatója. A HR szoftverek már nem csupán a toborzást és kiválasztást, a személyügyi és munkaidő nyilvántartást szolgálják, hanem megoldást nyújtanak a karrier- és utódlástervezésre, a kompetenciák értékelésére, a kompetenciadeficit megállapítására, valamint a teljesítmény menedzselésére is. Ugyanakkor a humáninformatikai szoftverekkel szemben ma már egyre inkább elvárás, hogy az alapvető HR funkciókat dolgozói önkiszolgáló rendszerekkel segítsék. Ezeket a piaci igényeket szolgálja ki a nexONHRM humánerőforrás-menedzsment rendszer, melynek elemei a HR teljes területét lefedik.”


A nexONHRM részeként elérhető a 2007-ben bevezetett nexONTD képzés-fejlesztés, valamint nexONPM teljesítménymenedzsment modul is. Utóbbi az Isther Humán Tanácsadó Kft.-vel történő együttműködés eredményeképpen kompetencia alapú értékelést tesz lehetővé, ezáltal hozzájárul ahhoz, hogy az ügyfelek még objektívebben mérhessék fel munkavállalóik teljesítményét. E rendkívül összetett folyamatot a NEXON szoftveres alkalmazásai segítik.

A korábbi évek trendjének megfelelően tavaly tovább erősödött a cafeteria rendszerek térnyerése is. Tavaly mintegy kétmillió munkavállaló részesült az adómentes, s így a vállalatok számára költségcsökkentő béren kívüli juttatásokból. Syrjänen-Barkóczy Eleonóra véleménye szerint e tendencia még tovább erősödhet, figyelembe véve a rendszer rugalmas működését elősegítő idei változásokat, és a béren kívüli juttatásokra fordítható keretösszeg növekedését. (X)


A NEXON-ról

A NEXON 1989-ben alakult, s mára hazánk piacvezető humánügyviteli megoldásszállítójává vált. A vállalat nexONHRM rendszere a bérszámfejtéstől a munkaidő- és személyügyi nyilvántartás, a toborzás-kiválasztás, a képzés-fejlesztés, a teljesítménymenedzsment és a cafeteria juttatások területéig teljes körűen lefedi a humánerőforrás-gazdálkodást. A nexONBÉR bérügyviteli rendszer a folyamatos fejlesztéseknek és az évi 10-15 frissítésnek köszönhetően a magyarországi szabályozásnak mindig megfelelő, megbízható és naprakész, míg a nexONTIME beléptető- és munkaidő-nyilvántartó rendszer segítségével megvalósítható a munkaidő pontos nyilvántartása és a túlmunka szabályszerű kezelése.
Ezen kívül a cég nexONSOURCE márkanév alatt teljes körű bérszámfejtés outsourcing szolgáltatást is nyújt. A nexONEDU oktatási központ a humánügyvitel területéhez kapcsolódó szakmai továbbképzéseken kívül egyedi tanfolyamok megszervezését is vállalja.
A több mint 240 főt foglalkoztató cég 2007. évi nettó árbevétele elérte a 2,6 milliárd forintot. A NEXON 1996 óta rendelkezik ISO 9001 minősítéssel, 2002-ben pedig - a szoftver termékek kategóriában elsőként - megkapta a legmagasabb szakmai felkészültséget elismerő Microsoft Gold Certified Partner címet.  A NEXON ma kilenc magyarországi telephelyén 3000 ügyfél és több mint 1 millió munkavállaló igényeit szolgálja ki.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!