1p

Az Adobe népszerű dokumentumolvasó formátumában, a PDF-ekben fog hirdetéseket futtatni az amerikai Yahoo, állapodott meg a keresőmogul és a szoftvergyártó.

A megállapodás értelmében a megnyitott PDF dokumentum oldalán hirdetéseket helyezhetnek el a megrendelők. Ezek a reklámok azonban csak online lesznek elérhetőek, és nem fognak megjelenni a kinyomtatott verzión.

Ez az első alkalom, hogy az Adobe dinamikus hirdetéseket engedélyez PDF fájljaiban. A dinamikus hirdetések lehetővé teszik, hogy a felhasználó soha nem látja ugyanazt a reklámot kétszer, írja a BBC News.

Ez az üzlet a Yahoo egy újabb lépése afelé, hogy kiterjessze azokat a helyeket, ahol online hirdethet. Korábban már megállapodott az eBay internetes aukciós portállal, valamint a Comcast kábeltévé csoporttal is.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!