Az IPRA Nemzetközi PR Szövetség nyilvánosságra hozta a 2007 Golden World Award (GWA) nyerteseit. A szövetség 21 kategóriában hirdetett győztest. Idén adták be a legtöbben a pályázatukat, a 46 országból érkező 405 nevező 107 döntőse közül választotta ki a nemzetközi zsűri a PR szakma idei legkiválóbbjait.
A Noguchi Porter Novelli a Rolls-Royce által támogatott "Környezetért" kategóriában lett győztes az ÖKO-Pannon Kht. számára végzett kommunikációs tevékenységgel. "Az Újrahasznosított Ország" díjnyertes, országos kampányt a megbízó ÖKO-Pannon azért indította el, hogy népszerűsítsék a szelektív hulladékgyűjtést, és elérjék az európai uniós célt, ami 2012-ig előírja a csomagolóanyagok 60 százalékának újrahasznosítását. A kampány összesen 6,3 millió embert tudott bevonni Magyarország 10 millió fős népességéből, áll a társaság közleményében.
A Noguchi Porter Novelli 2006-ban lebonyolított kampányában 3 fő projekttel pályázott a Golden World Awardra. Pályázatában számtalan kezdeményezés közül három olyan akciót emelet ki, melyek a célok eléréséhez legfontosabb célcsoportokat szólítják meg. Az egyik kezdeményezés a 2005-ben elindított "Hozd vissza, Sam!" akció, mely minden évben a Környezetvédelmi Világnapon az ország 10 különböző városában kerül megrendezésre. Ugyanebben az évbe indult útjára az ország óvodáiban a Hajnal címet viselő interaktív mesejáték 4 hivatalos színész előadásában, mely a legkisebbek között népszerűsíti a szelektív hulladékgyűjtést.
A harmadik kampányelem a Zöld Parlament program volt, amely a döntéshozók közül a legfontosabb célcsoportot, a parlamenti képviselőket érte el. A szelektív hulladékgyűjtés parlamentben történő bevezetésének lehetővé tétele óriási lehetőség arra, hogy a honatyák példát mutassanak a szelektív hulladékgyűjtésben a magyar lakosoknak.