1p

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Karácsony előtti, pálinkát népszerűsítő kampányra írt ki gyorsított tárgyalásos közbeszerzést az Agrármarketing Centrum, a felhívás a legfrissebb Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.

Az elvégzendő feladat pontosan így hangzik: "Pálinka 2008-as fogyasztói kampányának tervezése, kivitelezése, lebonyolítása". A kampány november 20-án indul és december 11-ig tart.

Nem tehet ajánlatot az, akinek a mérleg szerint eredménye 2005-2007 között egynél több évben negatív volt, továbbá ugyanezekben az években a pályázónak rendelkeznie kell három, egyenként legalább 30 millió forintos, marketing kampányt végig vivő referenciával.

Az ajánlatkérő az összességében legelőnyösebb ajánlatot fogadja el, legnagyobb súllyal az ügynökségi jutalék és a produkciós díj, ezeket követően az újszerűség és a kommunikációs eszközök teljes körűsége, majd pedig a stratégia minősége esik latba.

A dokumentációt nettó 65 ezer forintért kell megvásárolni. Az ajánlattételi határidő szeptember 24., és egy nappal később már közli is az Agrármarketing Centrum, hogy kik jutottak tovább a második fordulóba. A második fordulóban készült ajánlatok felbontására október 6-án kerül sor.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!