2p

A magyar vállalatok harmada alkalmaz rendezvényszervezőt a KutatóCentrum online piackutatásának eredménye szerint. A hazai cégek rendezvényszervezési szokásairól készített felmérésben az áll, hogy a választás legfőbb szempontja a minőség és az alacsony ár, a referenciák kevésbé számítanak.

Az interneten jelen lévő magyarországi vállalatok 15 százaléka havi rendszerességgel szervez céges rendezvényeket - derült ki a KutatóCentrum magyar vállalatok rendezvényszervezési szokásait felmérő online piackutatásból. A 2595 üzleti döntéshozó bevonásával zajló felmérés szerint a leggyakoribb rendezvények a partnerek, vevők számára rendezett találkozók. A cégek 8 százaléka havi rendszerességgel ápolja így kapcsolatait az ügyfélkörével, de további 76 százalék is tart ilyen összejöveteleket - tartalmazza a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközlemény.

A rendezvények között népszerűek még a munkatársak kompetenciáinak fejlesztését célzó tréningek, valamint a munkahelyi légkör erősítését is szolgáló csapatépítő tréningek. Előbbieket a cégek 81, utóbbiakat pedig 70 százaléka alkalmazza.

Mindemellett egyre jellemzőbb, hogy a vállalatok a szervezéssel járó munkát nem cégen belül oldják meg, hanem rendezvényszervezők szolgáltatását veszik igénybe. Hat százalék állandó, míg 23 százalék nem állandó partnerre bízza a munkát. A partnerek megválasztásában a legfontosabb szempont a minőség (44 százalék), de a megkérdezettek lényegesnek tartják az alacsony árat is (24 százalék). Érdekesség ugyanakkor, hogy a kiválasztásban kevésbé dominál az ismertség és a referencia.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!