1p

Bruttó 700 millió (nettó 583 millió) forintot költhet egy konzorcium a Pécs 2010 Európa Kulturális Fővárosa program idei és jövő évi kommunikációs feladataira - tudta meg a Magyar Hírlap.

A lap szerdai száma szerint a tendergyőztes a Sensation Event Marketing, a Merlin Communications és a GO! Creatives lett.

A forrást a pécsi önkormányzat, valamint az Oktatási és Kulturális Minisztérium közösen biztosítja - olvasható a lapban.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!