A PepsiCo számára a világ egyik legnevesebb reklámügynöksége, a BBDO készíti el az új marketingkampányt. Az Egyesült Államokban novemberben lesznek láthatóak az üdítőital-gyártó cég új reklámjai. A Pepsi szlogenje a korábbi, 2000 óta használt "A Pepsi élvezete" (Joy of Pepsi) helyett ezután "Pepsi. A kóla" (Pepsi. It's the cola) lesz.
A most induló reklámszövegeket, többek közt a "Mit szólsz egy kis Pepsihez?" ( How 'bout a little Pepsi?) szlogent időközben már le is védették az Egyesült Államok Szerzői Jogvédő Hivatalánál.
A BBDO által készített új arculat hangsúlyozni fogja, hogy a Pepsi összecserélhetetlen. A kampány kevésbé lesz sztár-központú, mint a korábbiak. A Pepsi számos hírességet megnyert már csillagászati gázsijaival. Többek között Michael Jackson, Madonna, Britney Spears, Bob Dole és Beyonce Knowles működött eddig közre a cég reklámjaiban.
A Pepsi új marketingkampányai bevezetését eddig általában nagy közönséget vonzó eseményekre tette, mint például a Super Bowl bajnokság startja. Idén ez is változik: az arculatváltást ezúttal hálaadás napjára időzítették.
A Coca Cola nem készül a karácsonyi időszakra új reklámokkal. A hírek szerint a már ismert, jegesmedve apukát és gyerekeit szerepeltető animációs reklámot dobják be év végén.
Pepsi: A Cola
Szakít régi arcaival és jelmodatával a második számú üdítőital-gyártója a Pepsi. A cég ezentúl Pepsi. A kóla főcímmel jelentkezik a hirdetésekben.