Az újonnan kinevezett képviselő jelentős tapasztalatokat szerzett az egyes márkanevekre épülő stratégiák kidolgozása és megvalósítása terén. Legutóbb stratégiai kommunikációs menedzseri pozíciót töltött be a T-Mobile-nál. Nemzetközi szinten feladatkörébe tartozott a T-Mobile márkanév piaci pozicionálása, a márka fejlesztése, valamint számos new media projekt.
Peresztegi Zoltán a T-Mobile előtt az HBO-nál dolgozott marketing és PR vezető pozícióban. Az HBO-nál a magyarországi csatornák marketing stratégiájának kidolgozása, illetve az HBO magyarországi előfizetői körét célzó marketing kampányok levezénylése, valamint a reklámértékesitési tevékenységek felügyelete volt a feladata. Két új csatorna sikeres magyarországi bevezetése fűződik a nevéhez.
Zoltán vezetési tanácsadás szakon, közgazdaságtanból diplomázott, a pécsi Janus Pannonius Tudományegyetemen. Ezen kívül főiskolai diplomát szerzett európai üzleti tudományok-szakon az Egyesült Királyságban, Hull-ban lévő Lincolnshire & Humberside egyetemen, valamint szintén közgazdaságtanból a Budapest Gazdasági Főiskolán.
További karrier híreket Egyről kettőre rovatunkban olvashatnak.