2p

Változó hazai szabályozás: mit vár el az Ön cégétől a hatóság?
Sokakat érint - jöjjön el!

Klasszis Talks & Wine - Fenntarthatóság 2025 ősz

2025. szeptember 17.

Részletek itt >

Tegnap megnyitotta első magyarországi ruházati üzletét és kávézóját az Armani-csoport. Az ismert olasz divatdiktátor, Giorgio Armani a társaság számos márkája közül Budapestre az Emporio Armanit hozta, írja a Világgazdaság.

A 380 négyzetméteres üzletet és a 150 négyzetméteres kávézót franchise-szerződéssel üzemelteti a Fashion & Café Zrt. A cég többségi tulajdonosa, Kedves Ferenc a Világgazdaságnak elmondta: kizárólagos jogot szereztek az Armani márkára a magyarországi piacon, az olaszokkal kötött szerződés viszont nem követel kizárólagosságot, így más luxusmárkákat is képviselhetnek. Egyelőre azonban ezt az üzletet kívánják felfuttatni. Kedves Ferenc szerint négy-öt éven belül térülhet meg a befektetett tőke. Hozzátette: noha a recesszió miatt rossznak tűnhet az időzítés, a válság már a startnál megköveteli a költséghatékonyságot.

Az 1975-ben alapított Armani-csoportnak világszerte több mint ötszáz üzlete van, a nagyobb piacokon saját üzemeltetésben, Kelet-Európában franchise-rendszerben működnek – mondta a Világgazdaságnak az olasz cég illetékes vezetője. Megjegyezte: a régióban Oroszországban és Lengyelországban nyitottak már üzleteket, az orosz piac a válság közepette is nagyon jól megy.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!