A 380 négyzetméteres üzletet és a 150 négyzetméteres kávézót franchise-szerződéssel üzemelteti a Fashion & Café Zrt. A cég többségi tulajdonosa, Kedves Ferenc a Világgazdaságnak elmondta: kizárólagos jogot szereztek az Armani márkára a magyarországi piacon, az olaszokkal kötött szerződés viszont nem követel kizárólagosságot, így más luxusmárkákat is képviselhetnek. Egyelőre azonban ezt az üzletet kívánják felfuttatni. Kedves Ferenc szerint négy-öt éven belül térülhet meg a befektetett tőke. Hozzátette: noha a recesszió miatt rossznak tűnhet az időzítés, a válság már a startnál megköveteli a költséghatékonyságot.
Az 1975-ben alapított Armani-csoportnak világszerte több mint ötszáz üzlete van, a nagyobb piacokon saját üzemeltetésben, Kelet-Európában franchise-rendszerben működnek – mondta a Világgazdaságnak az olasz cég illetékes vezetője. Megjegyezte: a régióban Oroszországban és Lengyelországban nyitottak már üzleteket, az orosz piac a válság közepette is nagyon jól megy.