A franchise-alapon működő hálózat piacvezető akar lenni a három szomszédos országban is, miután Ausztriában az első számú sportcikk-forgalmazó. A három kelet-európai országban az Intersportnak 35 üzlete van, tervei szerint három éven belül Magyarországon és Csehországban is piacvezető lesz, s meg akarja tartani első helyét Ausztriában és Szlovákiában.
Az Intersport az augusztussal végződött 2006/2007-es üzleti évben 2,07 százalékkal 656,3 millió euróra növelte árbevételét, a folyó üzleti évben 3-4 százalékos forgalomnövekedést vár. Magyarországon, Csehországban és Szlovákiában 23 százalékos volt a növekedés. Magyarországon a vállalatnak négy boltja van, az év végéig összesen tíz lesz.
A szövetkezeti formában működő vállalatnak Ausztriában 140 tagja van, összesen 280 üzlettel és 220 ezer négyzetméter eladófelülettel rendelkezik. Piaci részesedése a RegioPlan 2004. és 2005. évi adatai szerint 34 százalék, ezzel az első helyet foglalja el a sportcikk forgalmazók között.