A Coca-Cola Hellenic Bottling Company 13 százalékkal növelte forgalmát, adózott nyeresége pedig megközelítette a százmilliárd forintot.
A cégcsoport 2006-ban a The Coca-Cola Company-val együttműködve megvásárolta a prémium minőségű ásványvizeket forgalmazó olasz Fonti Del Vulture vállalatot, valamint Szerbia vezető gyümölcslégyártóját, a Fresh & Co társaságot. A CCHBC új piacokat is meghódított, tavaly óta Cipruson is jelen van teljes termékválasztékával.
A társaság hazai leányvállalata - a Coca-Cola Beverages (Magyarország) Kft. - is kétszámjegyű forgalom- és bevétel-növekedést produkált 2006-ban, megőrizve ezzel magyarországi piacvezető szerepét. A cég stratégiájának alappillére a folyamatos választékbővítés, a társaság a Yoppi Kft. tavalyi megvásárlásával a forró italok piacának is jelentős szereplőjévé vált. Kiemelkedő esemény volt továbbá a tartósítószer- és szénsavmentes termékek (gyümölcslevek és jeges teák) előállításra alkalmas, 4,2 milliárd forint értékű aszeptikus töltősor októberi üzembe helyezése Dunaharasztiban.
"Idén újabb aszeptikus sort adunk át, az elsősorban európai piacokra termelő létesítményt mintegy hatmilliárd forintból valósítjuk meg. A gyártás várhatóan 2007 végén indul el" - számolt be az idei tervekről Tarsoly József, a Coca-Cola Beverages (Magyarország) Kft. ügyvezető igazgatója.