A cég arra számít, hogy a Sony szórakoztatóelektronikai termékeinek "mobilosítása" mindenképpen feléjük húzza a vásárlókat. "Az elkövetkező 1-2 év a telefonos fényképezésről és zenehallgatásról fog szólni a cégnél. Ehhez pedig ott van technológiai háttérnek a Sony Cybershot a fényképezéshez és a walkman a zenehallgatáshoz" - magyarázta Németh Viktor a vállalat magyarországi igazgatója.
"Azért is számítunk a piacelsőségre két éven belül, mert a cég nagyon jól tudja pozicionálni termékeit a piacon. A vásárlók nagyon jól megkülönböztethetik termékeinket, és minden rétegnek kínálunk telefonokat. Sőt, van olyan szolgáltató, amelyik feltöltőkártyás ügyfeleinek is meglehetősen olcsón kínálja a nagy tárhellyel rendelkező walkman telefonjaink egyikét" - tette hozzá a magyarországi igazgató.
A cég vezetői szerint Magyarországon sokáig nem volt igazán jellemző a telefonok gyakori cseréje, a színes kijelzős készülékek megjelenése óta azonban ez a folyamat is felgyorsult. Ma már egy év után modernebbre, okosabbra cseréli mobilját a fogyasztók többsége - állítják. Ezzel párhuzamosan egyre erősebb a készülékek kiskereskedelme is, a Sony Ericsson eladott telefonjainak 20 százalékát nem szolgáltatókon keresztül értékesíti. Ezért a cégnél továbbra is erősítenék a kiskereskedelmi eladásokat, sőt azt is elképzelhetőnek tartják, hogy a WestEndben található márkabolt mellett más hasonló üzleteket is nyitnak majd az országban.
Változik a vállalat felépítése is. Wágner Tibor, aki a cég kelet-közép-európai igazgatójaként a magyarországi piacokért is felelős volt, ezentúl csak a régiós ügyekre koncentrál, Németh Viktor viszont magyarországi igazgató lett. A társaság teljes átalakításához viszont szükség van csapatbővítésre is Németh Viktor szerint. A cég tervei között ugyanis ügyfélszolgálat beindítása is szerepel.