2p

Az IDC 2006-ra vonatkozó kutatási eredményei alapján a Xerox piacvezetővé lépett elő az összesített hazai lézer multifunkciós piacon Magyarországon.

Az IDC eredményei alapján 2006-ban a Xerox a második helyről lépett elő 2005-höz képest, és közel 40 százalékos növekedéssel, 21 százalékos piaci részesedéssel vált a lézer multifunkciós készülékek vezető szállítójává Magyarországon.

A Xerox hazai piachódítása azért is érdekes, mert a Lengyelországot, Csehországot, Szlovákiát, Magyarországot, Szlovéniát és Horvátországot felölelő régióban csupán hazánkban esett vissza a lézer multifunkciós berendezések értékben kifejezett forgalma 2006-ban.

A 2005-höz viszonyított csökkenés csekély mértékű, két százalék körüli. Fontos azonban megjegyezni, hogy a magyar lézer multifunkciós piac az értékesített mennyiség tekintetében bővült. Annak, hogy a piac a forgalom értékét tekintve mégis csökkent, az áll a hátterében, hogy az értékesítés eltolódott az alacsonyabb árú berendezések felé.

Bár az összesített hazai lézer multifunkciós piac értékben csökkent, a színes berendezések értékesítésének egyértelmű előretörését figyelhetjük meg. A színes irodai lézer multifunkciósok elterjedésének hátterében a lézertechnológia egyre csökkenő költségei állnak. Ennek köszönhetően a színes dokumentumokra ma már nem luxusként, hanem alapvető üzleti eszközként tekintenek a nagyvállalatok mellett a kis- és középvállalkozói szektor szereplői is, áll a társaság közleményében.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!