Az IDC eredményei alapján 2006-ban a Xerox a második helyről lépett elő 2005-höz képest, és közel 40 százalékos növekedéssel, 21 százalékos piaci részesedéssel vált a lézer multifunkciós készülékek vezető szállítójává Magyarországon.
A Xerox hazai piachódítása azért is érdekes, mert a Lengyelországot, Csehországot, Szlovákiát, Magyarországot, Szlovéniát és Horvátországot felölelő régióban csupán hazánkban esett vissza a lézer multifunkciós berendezések értékben kifejezett forgalma 2006-ban.
A 2005-höz viszonyított csökkenés csekély mértékű, két százalék körüli. Fontos azonban megjegyezni, hogy a magyar lézer multifunkciós piac az értékesített mennyiség tekintetében bővült. Annak, hogy a piac a forgalom értékét tekintve mégis csökkent, az áll a hátterében, hogy az értékesítés eltolódott az alacsonyabb árú berendezések felé.
Bár az összesített hazai lézer multifunkciós piac értékben csökkent, a színes berendezések értékesítésének egyértelmű előretörését figyelhetjük meg. A színes irodai lézer multifunkciósok elterjedésének hátterében a lézertechnológia egyre csökkenő költségei állnak. Ennek köszönhetően a színes dokumentumokra ma már nem luxusként, hanem alapvető üzleti eszközként tekintenek a nagyvállalatok mellett a kis- és középvállalkozói szektor szereplői is, áll a társaság közleményében.