2p

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Gyenge évet zárnak az Egyesült Államok marketingesei - különösen az internetes területen - a Blackfriars Communications elemzőinek előrejelzése szerint.

A Blackfriars amerikai marketingpiacról szóló felmérése szerint 2006 marketingköltése az üzleti költségek 4,7 százalékra eshet vissza idén, szemben a tavalyi 8,9 százalékos aránnyal. "A marketing a rossz időjárás és a magasabb üzemanyagárak miatt gyengélkedett az elmúlt 12 hónapban" - vélte Carl Howe, a Blackfriars elemzője.

A felmérés szerint a hirdetések költsége 217 milliárd dollárra esett vissza idén, amelyből 38 milliárd dollárt költöttek online reklámra. A Blackfriars egyébként még az év elején 10 százalékot jósolt az összes hirdetési költségből az internetes reklámra szánt összeget illetően, míg most ezt 7 százalékra csökkentette.

"A vállalatok a marketing minden területén lefaragtak a költségekből, és emiatt a hagyományos hirdetési stratégiák gyakoribb alkalmazására kényszerültek. Ez nem túlságosan szerencsés, mivel az internetes marketing esetében pontosan mérhető a hatékonyság, ami sokkal nehezebben megvalósítható a hagyományos média esetében" - közölte Howe.

Az elemző ugyanakkor megjegyezte, hogy ha a marketinget iparágnak tekintjük, az arra költött 615 milliárd dolláros idei összköltséggel a kilencedik legnagyobb iparág az Egyesült Államokban.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!