1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Budapest Bank termékének tavaszi akciója a futball világbajnokság köré épül.

A pénzintézet május 6-án induló tévékampányával debütál az új szpot, amelyben a futball világbajnokság kapcsán népszerűsíti a Privát Kölcsön tavaszi akcióját a vállalat. A reklámfilm azoknak a futballrajongóknak és családjuknak szól, akiknek az élete a világbajnokság alatt csak a futball körül zajlik.

A kreatív anyag kivitelezésében dramatizálja ezt az életmódot. Főhősünk a bankfiókba lép, hogy Privát Kölcsönt vegyen fel. Ám míg odaér az ügyintézőhőz a futball lázában különböző víziói lesznek. A biztonsági őr futballbíróvá, a kordon futballkapuvá alakul át. A bank ezzel a filmmel kívánja bevezetni új, egyedi stilusú animációs világát. a Kampány célja az értékesítés drasztikus emelése a kampányidőszakban, termék és bankismertség növelése. A kampány a mai naptól látható a TV csatornákon, ezenkívül a kommunikáció POS plakát, leaflet, DM levél, attrap igénybevételével folyik.

A kreatív anyagokat az Adcom Red Cell készítette, a médiatervezést és –vásárlást a MediaInsight intézte.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!