A pénzintézet május 6-án induló tévékampányával debütál az új szpot, amelyben a futball világbajnokság kapcsán népszerűsíti a Privát Kölcsön tavaszi akcióját a vállalat. A reklámfilm azoknak a futballrajongóknak és családjuknak szól, akiknek az élete a világbajnokság alatt csak a futball körül zajlik.
A kreatív anyag kivitelezésében dramatizálja ezt az életmódot. Főhősünk a bankfiókba lép, hogy Privát Kölcsönt vegyen fel. Ám míg odaér az ügyintézőhőz a futball lázában különböző víziói lesznek. A biztonsági őr futballbíróvá, a kordon futballkapuvá alakul át. A bank ezzel a filmmel kívánja bevezetni új, egyedi stilusú animációs világát. a Kampány célja az értékesítés drasztikus emelése a kampányidőszakban, termék és bankismertség növelése. A kampány a mai naptól látható a TV csatornákon, ezenkívül a kommunikáció POS plakát, leaflet, DM levél, attrap igénybevételével folyik.
A kreatív anyagokat az Adcom Red Cell készítette, a médiatervezést és –vásárlást a MediaInsight intézte.
Privát kölcsön foci hangulattal
A Budapest Bank termékének tavaszi akciója a futball világbajnokság köré épül.