A televízió bevétele 2003 szeptemberében éves szinten 18%-os növekedést mutatott, így a harmadik negyedév bevételei az egy évvel korábbinál némileg gyengébb július és augusztus ellenére is 5%-kal nőttek, míg az első 9 hónap bevételei 8 százalékkal haladták meg a bázist – számolt be az MTI. A vezető kereskedelmi televízió hirdetési bevételei - az ügynökségi jutalékokkal együtt - 20,7 milliárd Ft-ot tettek ki 2001-ben és közel 24,8 milliárd Ft-ot 2002-ben.
A társaság által közölt AGB adatok szerint az RTL Klub nézettsége főműsoridőben a 18-49 éves lakosság körében 41,5 százalékos volt szeptemberben, míg ugyanebben az időben, ugyanebben a körben a rivális TV2 nézettsége 30,4 százalékos, az MTV1 nézettsége pedig 11 százalékos volt. 2003 első 9 hónapjában az RTL nézettsége havi 42,5-36,5 százalék között mozgott, a TV2-é 34,7-27,1 százalék között, az MTV-é pedig 14-11 százalék között változott.
RTL: 18 milliárdos bevétel 9 hónap alatt
Szeptember végéig az RTL Klub kereskedelmi televízió hirdetési bevételei - az ügynökségi jutalékokkal együtt - 18 milliárd Ft-ot tettek ki az egy évvel korábbi 16,7 milliárd Ft és az 2001 első 9 hónapjában elért 13,6 milliárd Ft után, közölte a társaság.