1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Újabb üzem hengerfejeinek gyártását helyezi a General Motors Szentgotthárdra, ám ez nem jár létszámbővítéssel vagy új beruházással - számolt be a Világgazdaság.

A 880 főt foglalkoztató cégnél elmondták, hogy a motorokhoz a hengerfejek egy része külföldről érkezik, ám rövidesen minden motorhoz helyben készül a hengerfej is. Ennek érdekében átszervezik a munkarendet a gyárban. Az eddigi három műszakos munkarend helyett hatnapos, két műszakos munkarendet vezetnek be, mivel nagyobb sebességre állítják a szerelősorokat, és tucatnyi munkástól is megválik a gyár - írja a Világgazdaság.

Az elmúlt év vége óta már a harmadik generációs, a korábbiaknál jóval gazdaságosabb Opel-Ecotec motorokat gyártó társaság termékkorszerűsítését 2001-ben 60 millió, tavaly pedig további 20,1 millió eurós beruházás előzte meg. A motorgyártás mellett ugyancsak tavaly kezdődött a CVT (fokozatmentes automata) típusú személyautó-váltók gyártása, emellett Szentgotthárd az amerikai Allison típusú teherautó-váltók egyetlen tengerentúli összeszerelő üzeme - számolt be a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!