2p

A közösségi média felületein ritkán fogják vissza magukat az emberek. Ha valami nem tetszik nekik, legyen az akár egy kedvesnek szánt kabalafigura, azt nyers őszinteséggel fogják világgá kürtölni.

Nem aratott osztatlan sikert a Twitteren a McDonald'’s új kabalafigurája, amely a Happy Meal termékeket és ezzel együtt az egészségesebb étkezést hivatott népszerűsíteni. A gyorsétterem-lánc a napokban mutatta be az USA-ban a hatalmas szájú, gülüszemű, dobozszerű lényt, egészen pontosan kiposztolt egy Twitter üzenetet. A figura igen érdekes reakciókat váltott ki az emberekből. Egyesek rémálmoktól tartanak a kabalafigura láttán, mások inkább csak röhögnek rajta, míg volt, aki azt írta, hogy ezek után inkább a Burger Kinget választja - írja a Bloomberg.

(forrás: McDonald's Twitter)

A gyorsétterem-lánc - hivatalos kommunikációja szerint - azt szeretné, ha a gyerekek több gyümölcsöt, zöldséget, alacsony zsírtartalmú ételeket ennének, és gyümölcsleveket vagy vizet innának. Mivel az Egyesült Államokban az elhízás egyre inkább járványszerű méreteket ölt, a McDonald’s elkezdte egészségesebbé tenni a Happy Meal menüket. Külön kérés nélkül almaszeleteket tett bele, csökkentette a sült krumpli adagokat is, sőt július 4-től alacsony zsírtartalmú joghurtot is kínál majd a gyerekmenü mellé.

Dawn Jackson Blatner chicagói dietetikus szerint jó dolog, hogy a McDonald’s törekszik az ételei egészségesebbé tételére és találó üzenet, hogy tornacipőt visel a kabalafigura, Happy mégiscsak úgy néz ki, mint egy doboz kaja.

A karakter egyébként nem teljesen új. A „fogas doboz” kabala 2009-ben már bemutatkozott Franciaországban, azóta pedig más európai és latin-amerikai országban is, ahol egész jó fogadtatásban részesült.

Szász Péter
mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!