2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Reggeltől délután háromig a rádió, utána a tévé a favorit a magyaroknál - derül ki a Szonda Ipsos által a Sláger Rádió megrendelésére készített kutatásból.

A 18-49 éves korosztály 18 százaléka hallgat, hallgatna a reggel fél hét és tíz óra közötti időszakban rádiót, míg tévét csupán tíz százalékuk néz, nézne. Napközben aztán - nem utolsósorban a munkahelyi háttérrádiózás miatt - 17:7-re változik ez az arány, míg a képzeletbeli dobogó harmadik helye a napközben jelentősen megugró érdeklődést kiváltó interneté, hat százalékkal.

Délután három óra körül viszont merőben változik a kép: innentől késő estig toronymagas a tévé előnye - mondja Perjés Tamás, a Szonda Ipsos médiakutatási igazgatóhelyettese, hozzátéve, az átlagos magyar családnál az este otthon ébren töltött idő szinte percre pontosan megegyezik a tévé napi működtetésének idejével.

Jelentős különbségeket mértek az egyes médiumokhoz való viszonyban: a rádióról sokkal többen mondták, hogy feldobja a kedvüket, esetleg vigasztalja őket, mint a tévéről, a nyomtatott vagy az internetes sajtóról, tette hozzá.

"A rádió egy baráti, társas, már-már intimszerű kapcsolatot ad, van egy személyes szál jellege" - mondta, hozzátéve, ez a viszonyrendszer lehet az egyik oka annak, hogy ötből három válaszadó biztosra vette, hogy az internetes letöltési technikák sosem szorítják majd ki ezt a médiumot.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!