Igen sokrétű az Invitel online névváltó kampánya, melynek egyik fő eleme a webrádiókban hallható reklámspot, amely közvetlenül a rádióhallgatás megkezdésekor kerül bejátszásra a felhasználóknak, akikhez így bizonyosan eljut az üzenet. Ugyanez a megoldás már képi elemekkel kiegészülve fut a Korridor TV-n. Mindkét "újmédia" használata úttörő jelentőségű a hazai reklámozásban.
Nagy Barnabás az Invitel online marketingért felelős szakembere felsorolása szerint a nagyszabású kampányban emellett óriásbannerekkel, adatbázis szponzorációval, e-mailmagazin és hírlevél átfestéssel, guerilla- és vírusmarketing elemekkel találkozhatunk, valamint megjelennek a "PR-bannerek" is. A célunk az volt, hogy a névváltással kapcsolatos információkat is minél széleskörűbben átadjuk, miközben egyidejűleg az új arculatot is kommunikáljuk.
A kampányban szereplő különbözõ
"PR-bannereket" - a Neo készítette, a többi kampány-kreatív a Carnation munkája. A kommunikáció médiafeladatait a Neo Interactive intézi.
Kapcsolódó anyag
Megszűnik a Vivendi név
Reklám a webrádiókon és webtévéken
Elsőként hallható reklámkampány a hazai webrádiókban. Az Invitel (volt Vivendi) név- és arculatváltó online kampánya azonban olyan további különlegességeket is tartalmaz, mint például a Neo által készített PR-bannerek.