A fiatalabb korosztály körében valamivel jobb a helyzet, ám ez esetben is inkább a szöveges üzenetek által kapott információk sarkallják vásárlásra a fogyasztókat. A BIGresearch felmérésében válaszoló 18-24 évesek 15,9 szézaléka nyilatkozott úgy, hogy sms üzenet miatt vett meg egy bizonyos terméket, 14,2 százalék pedig a mobiltelefonján látott mozgóképes hirdetés hatására vásárolt.
Egy korábbi felmérés megállapította, hogy a globális reklámtortán belül az újságok bevételei növekedtek, a rádió szerepe viszont csökkent tavalyhoz képest. A lapok reklámbevételeiben egyre nagyobb szerepet játszik az internet, az újságok világhálós kiadványainak száma 2003 óta bő felével növekedett.
Reklámfelületként nem vált be a mobiltelefon
Egyelőre nem bizonyul hatékony reklámfelületnek a mobiltelefon, a felnőttek 6,9 százaléka vásárol mobiltelefonos videóhirdetés miatt, szöveges reklám nyomán pedig mindössze 6,4 százalék - derül ki egy friss elemzésből.