1p

Egyelőre nem bizonyul hatékony reklámfelületnek a mobiltelefon, a felnőttek 6,9 százaléka vásárol mobiltelefonos videóhirdetés miatt, szöveges reklám nyomán pedig mindössze 6,4 százalék - derül ki egy friss elemzésből.

A fiatalabb korosztály körében valamivel jobb a helyzet, ám ez esetben is inkább a szöveges üzenetek által kapott információk sarkallják vásárlásra a fogyasztókat. A BIGresearch felmérésében válaszoló 18-24 évesek 15,9 szézaléka nyilatkozott úgy, hogy sms üzenet miatt vett meg egy bizonyos terméket, 14,2 százalék pedig a mobiltelefonján látott mozgóképes hirdetés hatására vásárolt.

Egy korábbi felmérés megállapította, hogy a globális reklámtortán belül az újságok bevételei növekedtek, a rádió szerepe viszont csökkent tavalyhoz képest. A lapok reklámbevételeiben egyre nagyobb szerepet játszik az internet, az újságok világhálós kiadványainak száma 2003 óta bő felével növekedett.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!