Várjuk szavazataikat 2005 második negyedévének legjobb reklámjára!
A Reklámmustra korábbi szavazását elsöprő fölénnyel nyerték a Matáv intenzív családi életet élő varjúi, őket azonban a cég névváltását követően valószínűleg nem láthatjuk többet a képernyőn.
Úgy tűnik, Ásóka, a körömgomba sem borzolja többet kedélyünket. Persze ez nem jelenti azt, hogy mostanában ne akadt volna szórakozni- vagy bosszankodnivaló esténként, amint a tévé képernyőjére meredtünk. Tehát, kíváncsian várjuk, milyen nyomot hagytak Önökben az elmúlt hónapokban futó reklámok!
A szavazatok kiértékelésekor véleményüket ismét összevetjük majd egy reklámszakemberével, hogy megtudjuk, mennyiben tér el a reklámot készítők és fogyasztók véleménye. Előző szavazásunkkor kiderült: a szakma büszkébb teljesítményére, mint azt a nézők indokoltnak tartják. Lássuk tehát, mennyire bírják a kritikát!
A nyári szezonra való tekintettel ezúttal elsősorban üdítőital reklámokra koncentráltunk a válogatásnál, de várjuk javaslataikat bármilyen olyan - vicces vagy felháborító, lapos vagy szórakoztató - alkotásra is, amely valamilyen módon kiemelkedik a többi reklám közül.
Kezdődjön a szavazás!
A videók megtekintéséhez "Windows Media Player 10" szükséges.
A reklámmustra 2005 második negyedévénék fordulója lezárult. Az eredményeket itt tekintheti meg:
Reklámmustra 2005/2: Le a gagyi reklámokkal!
Reklámmustra 2005/2.: szavazzon a legjobb reklámokra!
Kedves Olvasók! Az mfor.hu ismét tálcán kínálja a lehetőséget, hogy jól megmondják véleményüket a reklámszakmának: mit szeretnek látni a képernyőn, és mit nem.