A Reklámmustra nyári kiadásában meglepő eredmény született: az akkori mezőny abszolút győztese a Nike azon futócipő reklámja lett, amelyben egyetlen szó sem hangzott el, csak lábfejeket láthattunk alulról, felülről, oldalról futás, úszás vagy ugrás közben. Gyorsan le is vontuk a következtetést, miszerint olvasóink többsége unja a gagyi, szájbarágós reklámokat, belefáradt már a fogyasztó szellemi színvonalát alábecsülő hirdetésekbe, és igenis nyitott az újdonságokra.
A Reklámmustra harmadik negyedéves válogatásán ezúttal is az elmúlt hónapok legjobb szpotjaiból szemezgettünk. Kíváncsian várjuk, melyiket ítélik a legeredetibb, legprofibban kivitelezett alkotásnak! Véleményüket ez alkalommal is összevetjük majd egy neves reklámszakemberével, hogy lássuk, mennyire tér el a szakma és a nagyközönség véleménye.
Felkészült? Akkor kezdődhet a szavazás!
 
 [felmeres=10/]
 
 A szavazás eredményét pedig 2005. november 7-én olvashatják majd az mfor.hu-n.
 
 A fentieken kívül bizonyára látott az elmúlt három hónapban más olyan reklámot is, amelyet hatásosnak, figyelemkeltőnek, szórakoztatónak, vagy épp ellenkezőleg, rendkívül idegesítőnek talált. Ha igen, az oldal alján megmondhatja a magáét!
 
 Köszönjük a TNS Media Intelligence-nek, hogy rendelkezésünkre bocsátotta a reklámszpotok másolatát.
 
Menedzsment Fórum
 
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                
												
												
												
												
												
												
												
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                