Leáldozott a lealacsonyító reklámoknak
Amit olvasóink általában véve a legkevésbé szeretnek, azok a - lassan évtizedes sablonokat követő - tampon-, intimbetét-, tisztítószer- és mosóporreklámok, bár ezen a téren is akad eltérő vélemény: "Nekem a mosóporos reklám tetszik, amelyben a maci a szájában hozza be a halat, és a feleség csak akkor áll vele szóba, ha a ruhái már mosásba kerültek. Csak azt nem tudom, hogy ez melyik mosópor" - olvasható egyik olvasónk tanulságos levelében.
A szavazatokból az is kiderül, hogy a fogyasztóknak a Saturn és a Media Markt "vásárlót lealacsonyító, fukarságot és hülyeséget éltető" reklámjaiból is elege van. Szintén rossz pontokat kapott a Danone Activia szpotja, ahol a barátnők beszélgetéséből kiderül, bifidusz esszenzisz nélkül nem élet az élet, és idegesítőnek találták a Monte reklámját is: "Az égegyadta világon semmivel nem járul hozzá a Monte a boldog gyermekkorhoz."
A visszajelzések szerint az emberek egyáltalán nem olyan ostobák, mint a reklámok készítői hiszik, és átlátnak az üres mesterkedésen, ezzel szemben hálásak a szórakoztatásért és a humorért.
Sampon és mosóporreklámok: tombol a hímdominancia?
A fenti trendeket támasztja alá az alábbi hozzászólás is: "Undorítóak azok az intimbetét-, hajhab-, sampon- és mosóporreklámok (plusz a hülye öblítőké), amelyekben pasiszerű valakik a mennyből adnak tanácsot a vérhülye nőknek. Akik annyira debilek a "kreatívok" szerint, hogy egyedül nem tudnák maguk alá pacsmagolni egy intimbetétet, tampont, saját maguktól rá nem jönnének, mitől nem lesz merő ragacs vagy kóc spárga a hajuk, avagy hogy a francba kéne kimosni a mocskos gatyát, ráadásul még az öblítésre is alkalmatlanok férfiúi iránymutatás nélkül.(...) Ilyen hímdominanciát kevés helyen lehet tapasztalni; a visszavágás az lehetne, ha a prosztata-panaszos - szigorúan vacsoraidőben vetített - ópuszoknál az égből alászálló hölgyek osztanák az észt a pasiknak, hogyan is kellene jól és szépen pisilni, nem mellé, mert azt ki is takarítja föl?!" Köszönjük, Sz. J.!
Kedves Olvasók, ne feledjék, a fentebb írtak még nem tekinthetők végeredménynek. A Menedzsment Fórum szavazása május 8-ig tart, így továbbra is várjuk véleményüket, észrevételeiket. Itt az alkalom, hogy levezessék a felgyülemlett gőzt!
Menedzsment Fórum
Reklámmustra: a transzformer Citroentől az undorító lábgombáig
A Menedzsment Fórum olvasói a körömgombás szpotot látni sem bírják, a Citroen és a Coca-Cola hirdetésére viszont vevők, derül ki a Reklámmustra előzeteséből.