3p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

A Menedzsment Fórum olvasói a körömgombás szpotot látni sem bírják, a Citroen és a Coca-Cola hirdetésére viszont vevők, derül ki a Reklámmustra előzeteséből.

Leáldozott a lealacsonyító reklámoknak

Amit olvasóink általában véve a legkevésbé szeretnek, azok a - lassan évtizedes sablonokat követő - tampon-, intimbetét-, tisztítószer- és mosóporreklámok, bár ezen a téren is akad eltérő vélemény: "Nekem a mosóporos reklám tetszik, amelyben a maci a szájában hozza be a halat, és a feleség csak akkor áll vele szóba, ha a ruhái már mosásba kerültek. Csak azt nem tudom, hogy ez melyik mosópor" - olvasható egyik olvasónk tanulságos levelében.

A szavazatokból az is kiderül, hogy a fogyasztóknak a Saturn és a Media Markt "vásárlót lealacsonyító, fukarságot és hülyeséget éltető" reklámjaiból is elege van. Szintén rossz pontokat kapott a Danone Activia szpotja, ahol a barátnők beszélgetéséből kiderül, bifidusz esszenzisz nélkül nem élet az élet, és idegesítőnek találták a Monte reklámját is: "Az égegyadta világon semmivel nem járul hozzá a Monte a boldog gyermekkorhoz."

A visszajelzések szerint az emberek egyáltalán nem olyan ostobák, mint a reklámok készítői hiszik, és átlátnak az üres mesterkedésen, ezzel szemben hálásak a szórakoztatásért és a humorért.

Sampon és mosóporreklámok: tombol a hímdominancia?

A fenti trendeket támasztja alá az alábbi hozzászólás is: "Undorítóak azok az intimbetét-, hajhab-, sampon- és mosóporreklámok (plusz a hülye öblítőké), amelyekben pasiszerű valakik a mennyből adnak tanácsot a vérhülye nőknek. Akik annyira debilek a "kreatívok" szerint, hogy egyedül nem tudnák maguk alá pacsmagolni egy intimbetétet, tampont, saját maguktól rá nem jönnének, mitől nem lesz merő ragacs vagy kóc spárga a hajuk, avagy hogy a francba kéne kimosni a mocskos gatyát, ráadásul még az öblítésre is alkalmatlanok férfiúi iránymutatás nélkül.(...) Ilyen hímdominanciát kevés helyen lehet tapasztalni; a visszavágás az lehetne, ha a prosztata-panaszos - szigorúan vacsoraidőben vetített - ópuszoknál az égből alászálló hölgyek osztanák az észt a pasiknak, hogyan is kellene jól és szépen pisilni, nem mellé, mert azt ki is takarítja föl?!" Köszönjük, Sz. J.!

Kedves Olvasók, ne feledjék, a fentebb írtak még nem tekinthetők végeredménynek. A Menedzsment Fórum szavazása május 8-ig tart, így továbbra is várjuk véleményüket, észrevételeiket. Itt az alkalom, hogy levezessék a felgyülemlett gőzt!

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!