3p

NIS2: rohamosan közeleg a határidő, kerülje el a bírságot!
Mit jelent a gyakorlatban a NIS2 a vállalkozások számára?
Hogyan válasszunk szolgáltatót a megfelelőség biztosításához?
Milyen eszközökkel lehet erősíteni a védelmet és mit kell tenni, ha támadás ért minket?

NIS2 újratöltve - IT-biztonság a gyakorlatban

2024. június 18.

Részletek és jelentkezés itt!

A Menedzsment Fórum olvasói a körömgombás szpotot látni sem bírják, a Citroen és a Coca-Cola hirdetésére viszont vevők, derül ki a Reklámmustra előzeteséből.

Leáldozott a lealacsonyító reklámoknak

Amit olvasóink általában véve a legkevésbé szeretnek, azok a - lassan évtizedes sablonokat követő - tampon-, intimbetét-, tisztítószer- és mosóporreklámok, bár ezen a téren is akad eltérő vélemény: "Nekem a mosóporos reklám tetszik, amelyben a maci a szájában hozza be a halat, és a feleség csak akkor áll vele szóba, ha a ruhái már mosásba kerültek. Csak azt nem tudom, hogy ez melyik mosópor" - olvasható egyik olvasónk tanulságos levelében.

A szavazatokból az is kiderül, hogy a fogyasztóknak a Saturn és a Media Markt "vásárlót lealacsonyító, fukarságot és hülyeséget éltető" reklámjaiból is elege van. Szintén rossz pontokat kapott a Danone Activia szpotja, ahol a barátnők beszélgetéséből kiderül, bifidusz esszenzisz nélkül nem élet az élet, és idegesítőnek találták a Monte reklámját is: "Az égegyadta világon semmivel nem járul hozzá a Monte a boldog gyermekkorhoz."

A visszajelzések szerint az emberek egyáltalán nem olyan ostobák, mint a reklámok készítői hiszik, és átlátnak az üres mesterkedésen, ezzel szemben hálásak a szórakoztatásért és a humorért.

Sampon és mosóporreklámok: tombol a hímdominancia?

A fenti trendeket támasztja alá az alábbi hozzászólás is: "Undorítóak azok az intimbetét-, hajhab-, sampon- és mosóporreklámok (plusz a hülye öblítőké), amelyekben pasiszerű valakik a mennyből adnak tanácsot a vérhülye nőknek. Akik annyira debilek a "kreatívok" szerint, hogy egyedül nem tudnák maguk alá pacsmagolni egy intimbetétet, tampont, saját maguktól rá nem jönnének, mitől nem lesz merő ragacs vagy kóc spárga a hajuk, avagy hogy a francba kéne kimosni a mocskos gatyát, ráadásul még az öblítésre is alkalmatlanok férfiúi iránymutatás nélkül.(...) Ilyen hímdominanciát kevés helyen lehet tapasztalni; a visszavágás az lehetne, ha a prosztata-panaszos - szigorúan vacsoraidőben vetített - ópuszoknál az égből alászálló hölgyek osztanák az észt a pasiknak, hogyan is kellene jól és szépen pisilni, nem mellé, mert azt ki is takarítja föl?!" Köszönjük, Sz. J.!

Kedves Olvasók, ne feledjék, a fentebb írtak még nem tekinthetők végeredménynek. A Menedzsment Fórum szavazása május 8-ig tart, így továbbra is várjuk véleményüket, észrevételeiket. Itt az alkalom, hogy levezessék a felgyülemlett gőzt!

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!