3p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Kíváncsi, melyik szpot kapja 2005 legjobb, illetve legrosszabb reklámja címét az mfor.hu "Reklámmustra 2005" szavazáson? A voksolás ugyan még zajlik, de most közreadunk egy előzetest az eddig beérkezett vélemények alapján!

UPC, Coca-Cola: fej-fej mellett

Még minden lehet....

Az év legjobb reklámja címre - az eddig beérkezett szavazatok alapján - a Coca-Cola "Mindenkinek" című kampánya és a UPC modemes internetezőket karikírozó szpotja a legesélyesebb. Eddig mindkettőt kiemelkedően magas pontszámmal jutalmazták olvasóink, de a verseny rendkívül szoros, így lehetetlen megjósolni, ki lesz a befutó... Ön szerint melyik érdemelné ki a

"Reklámmustra 2005"

első helyét?

A Citroen táncoló robotja és a Heineken "fülpattintós-mozgásátadós" reklámja egyelőre a középmezőnyben halad, kissé lemaradva a Kit-Kat állatbarát henteslegénye mögött, aki kis szerencsével dobogós helyre tornázhatja fel magát.

Meglepetésre a Matáv varjúi, amelyek egy éve még a közönség és a szakma kedvenceinek számítottak, egyelőre sereghajtók a legjobb reklámok mezőnyében, s csupán alig előzi meg őket a Nike Free futócipő szpotja, amelyet tavaly nyáron olvasóink a negyedév legkiemelkedőbb alkotásának tartottak.

Szilágyi János versenyben a citromdíjért

"Az év legszánalmasabb reklámja" címre hárman pályáznak nagy eséllyel: Ásóka, a gonoszkodó kis körömgomba, Szilágyi János mosópor-szakértő és a Domestos csöpögő nyálú vécészörnye. Gyanítjuk, Ásóka és a vécébacilus kevésbé sértődne meg az első helyezésen, mint a közismert riporter.

A szavazatok állásából arra következtethetünk: Aleve Mártika inkább unalmas volt, semmint bosszantó, s úgy tűnik, megmenekül az év legrosszabb reklámja címtől a bolognai szószt nyalogató kislány is, akinek a reklámját egyesek felháborítónak, mások viszont viccesnek találták. A T-Com Tele2-t gyalázó szpotját annak idején igen kevésre értékelték olvasóink, de a jelek szerint még ez volt a legelviselhetőbb a többi kiábrándító hirdetés mellett.

Akiket beszavaztak az Olvasók

A "Reklámmustra 2005" szavazáshoz kapcsolódó fórumunkon többen jelezték, hogy az év reklámjai között szívesen látnák a Sony Bravia szpotját, amelyet - a készítők állítása szerint - úgy forgattak, hogy több százezer kicsi színes labdát engedtek szerteszét San Francisco egy lejtős utcáján. Akár így történt, akár nem, a szpot valóban látványos és eredeti. Ha Ön szerint megérdemel egy különdíjat,

írja meg véleményét a Menedzsment Fórumnak!

A közönségdíj további komoly esélyese a Vodafone kérésze, amely életének egyetlen napját az élet maradéktalan élvezetének szenteli, illetve a "havas Whiskas cicus", amelynek téli kalandozásai során egy hatalmas hógolyó hullik a kobakjára. Most Ön is elmondhatja, melyiket jutalmazná különdíjjal e három jelölt közül! A szpotokat és a fórumot

itt érheti el!

Ne feledje: még egy hétig szavazhat az év legjobb és legrosszabb reklámjára! A végleges eredményt február 7-én tesszük közzé az mfor.hu-n.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!