3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Kíváncsi, melyik szpot kapja 2005 legjobb, illetve legrosszabb reklámja címét az mfor.hu "Reklámmustra 2005" szavazáson? A voksolás ugyan még zajlik, de most közreadunk egy előzetest az eddig beérkezett vélemények alapján!

UPC, Coca-Cola: fej-fej mellett

Még minden lehet....

Az év legjobb reklámja címre - az eddig beérkezett szavazatok alapján - a Coca-Cola "Mindenkinek" című kampánya és a UPC modemes internetezőket karikírozó szpotja a legesélyesebb. Eddig mindkettőt kiemelkedően magas pontszámmal jutalmazták olvasóink, de a verseny rendkívül szoros, így lehetetlen megjósolni, ki lesz a befutó... Ön szerint melyik érdemelné ki a

"Reklámmustra 2005"

első helyét?

A Citroen táncoló robotja és a Heineken "fülpattintós-mozgásátadós" reklámja egyelőre a középmezőnyben halad, kissé lemaradva a Kit-Kat állatbarát henteslegénye mögött, aki kis szerencsével dobogós helyre tornázhatja fel magát.

Meglepetésre a Matáv varjúi, amelyek egy éve még a közönség és a szakma kedvenceinek számítottak, egyelőre sereghajtók a legjobb reklámok mezőnyében, s csupán alig előzi meg őket a Nike Free futócipő szpotja, amelyet tavaly nyáron olvasóink a negyedév legkiemelkedőbb alkotásának tartottak.

Szilágyi János versenyben a citromdíjért

"Az év legszánalmasabb reklámja" címre hárman pályáznak nagy eséllyel: Ásóka, a gonoszkodó kis körömgomba, Szilágyi János mosópor-szakértő és a Domestos csöpögő nyálú vécészörnye. Gyanítjuk, Ásóka és a vécébacilus kevésbé sértődne meg az első helyezésen, mint a közismert riporter.

A szavazatok állásából arra következtethetünk: Aleve Mártika inkább unalmas volt, semmint bosszantó, s úgy tűnik, megmenekül az év legrosszabb reklámja címtől a bolognai szószt nyalogató kislány is, akinek a reklámját egyesek felháborítónak, mások viszont viccesnek találták. A T-Com Tele2-t gyalázó szpotját annak idején igen kevésre értékelték olvasóink, de a jelek szerint még ez volt a legelviselhetőbb a többi kiábrándító hirdetés mellett.

Akiket beszavaztak az Olvasók

A "Reklámmustra 2005" szavazáshoz kapcsolódó fórumunkon többen jelezték, hogy az év reklámjai között szívesen látnák a Sony Bravia szpotját, amelyet - a készítők állítása szerint - úgy forgattak, hogy több százezer kicsi színes labdát engedtek szerteszét San Francisco egy lejtős utcáján. Akár így történt, akár nem, a szpot valóban látványos és eredeti. Ha Ön szerint megérdemel egy különdíjat,

írja meg véleményét a Menedzsment Fórumnak!

A közönségdíj további komoly esélyese a Vodafone kérésze, amely életének egyetlen napját az élet maradéktalan élvezetének szenteli, illetve a "havas Whiskas cicus", amelynek téli kalandozásai során egy hatalmas hógolyó hullik a kobakjára. Most Ön is elmondhatja, melyiket jutalmazná különdíjjal e három jelölt közül! A szpotokat és a fórumot

itt érheti el!

Ne feledje: még egy hétig szavazhat az év legjobb és legrosszabb reklámjára! A végleges eredményt február 7-én tesszük közzé az mfor.hu-n.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!