UPC, Coca-Cola: fej-fej mellett
Az év legjobb reklámja címre - az eddig beérkezett szavazatok alapján - a Coca-Cola "Mindenkinek" című kampánya és a UPC modemes internetezőket karikírozó szpotja a legesélyesebb. Eddig mindkettőt kiemelkedően magas pontszámmal jutalmazták olvasóink, de a verseny rendkívül szoros, így lehetetlen megjósolni, ki lesz a befutó... Ön szerint melyik érdemelné ki a
"Reklámmustra 2005"első helyét?
A Citroen táncoló robotja és a Heineken "fülpattintós-mozgásátadós" reklámja egyelőre a középmezőnyben halad, kissé lemaradva a Kit-Kat állatbarát henteslegénye mögött, aki kis szerencsével dobogós helyre tornázhatja fel magát.
Meglepetésre a Matáv varjúi, amelyek egy éve még a közönség és a szakma kedvenceinek számítottak, egyelőre sereghajtók a legjobb reklámok mezőnyében, s csupán alig előzi meg őket a Nike Free futócipő szpotja, amelyet tavaly nyáron olvasóink a negyedév legkiemelkedőbb alkotásának tartottak.
Szilágyi János versenyben a citromdíjért"Az év legszánalmasabb reklámja" címre hárman pályáznak nagy eséllyel: Ásóka, a gonoszkodó kis körömgomba, Szilágyi János mosópor-szakértő és a Domestos csöpögő nyálú vécészörnye. Gyanítjuk, Ásóka és a vécébacilus kevésbé sértődne meg az első helyezésen, mint a közismert riporter.
A szavazatok állásából arra következtethetünk: Aleve Mártika inkább unalmas volt, semmint bosszantó, s úgy tűnik, megmenekül az év legrosszabb reklámja címtől a bolognai szószt nyalogató kislány is, akinek a reklámját egyesek felháborítónak, mások viszont viccesnek találták. A T-Com Tele2-t gyalázó szpotját annak idején igen kevésre értékelték olvasóink, de a jelek szerint még ez volt a legelviselhetőbb a többi kiábrándító hirdetés mellett.
Akiket beszavaztak az OlvasókA "Reklámmustra 2005" szavazáshoz kapcsolódó fórumunkon többen jelezték, hogy az év reklámjai között szívesen látnák a Sony Bravia szpotját, amelyet - a készítők állítása szerint - úgy forgattak, hogy több százezer kicsi színes labdát engedtek szerteszét San Francisco egy lejtős utcáján. Akár így történt, akár nem, a szpot valóban látványos és eredeti. Ha Ön szerint megérdemel egy különdíjat,
írja meg véleményét a Menedzsment Fórumnak!A közönségdíj további komoly esélyese a Vodafone kérésze, amely életének egyetlen napját az élet maradéktalan élvezetének szenteli, illetve a "havas Whiskas cicus", amelynek téli kalandozásai során egy hatalmas hógolyó hullik a kobakjára. Most Ön is elmondhatja, melyiket jutalmazná különdíjjal e három jelölt közül! A szpotokat és a fórumot
itt érheti el!Ne feledje: még egy hétig szavazhat az év legjobb és legrosszabb reklámjára! A végleges eredményt február 7-én tesszük közzé az mfor.hu-n.
Menedzsment Fórum