A MÁV Start Zrt. által kialakított irányvonallal összhangban marketingkampányok szakmai előkészítésére és kivitelezésére írt ki pályázatot a társaság, amely folyamatos felügyeletük mellett zajlana. A szerződés megadott arculat szerinti kreatív és szövegtervek készítésére, médiaterv összeállítására, kapcsolódó pr-, és dm-promóciós tevékenységre, nyomdai anyagok előkészítésére, kivitelezésére és a médiavásárlásra vonatkozik.
A pályázóknak összesen mintegy nyolc darab integrált marketingkampányra, 40 féle szórólapra, menetrendi anyagra, valamint 40 féle egyéb promócióra (hirdetés, plakát, nyereményjáték, dm-akció) kell ajánlatot adniuk. A becsült érték HÉA nélkül mintegy 125-375 millió forint között van.
A kiírásra nyolc ajánlattételt fogadnak el. Az elbírálási szempontok között szerepel az alap kreatív vállalási ára, a felmerülő óradíj átalány mértéke, az ügynökségi jutalék mértéke és a számla kiegyenlítésére megajánlott idő is.
Ugyancsak a társaság nevével fémjelzett a Tenders Electronic Daily másik felhívása is, amely a marketing stratégiával összehagoltan piackutatások szakmai előkészítésére, lebonyolítására és értékelésére vonatkozik. Ennek nettó becsült értéke 150 és 450 millió forint között van. Az ajánlattételi határidő mindkét kiírás esetében 2007. augusztus 14., a szerződés 2008. december 31-ig szól.