1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A második negyedévben Ázsiában már nőtt a reklámszektor, pedig a világban 6,8 százalékkal kevesebbet költöttek reklámokra.

A második negyedévben kissé lassult a reklámkiadások csökkenése, elsősorban annak köszönhetően, hogy az ázsiai-csendes-óceáni térségben 6,5 százalékkal nőtt a hirdetési piac - tette közzé felmérésének eredményeit csütörtökön a Nielsen piackutató intézet.

Európában és Észak-Amerikában azonban még továbbra is érzi a válság negatív hatásait a hirdetési szakma, amelynek bevételei 6,8 százalékkal estek vissza a második negyedévben az egy évvel korábbihoz képest.

A reklámköltés világméretekben 5,8 százalékkal csökkent, leginkább a lapok és a folyóiratok estek a hirdetők takarékoskodásának áldozatául: a folyóiratoknál 18,5 százalék, a napilapoknál 7,5 százalék volt a visszaesés. Az elektronikus média jobban szerepelt: a rádióadók reklámbevételei 3,1 százalékkal, a televízióké 4,3 százalékkal csökkentek a második negyedévben az egy évvel korábbihoz képest.

MTI/Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!