2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Wal-Mart Stores Inc. egy hosszú ideje az élelmiszerláncnak dolgozó reklámügynökségtől válik meg. A vállalat célja, hogy új image-t teremtsen, amely szerint az áruház meghatározza a trendet és alacsony árakon kínálja termékeit.

A világ legnagyobb kiskereskedő cége tájékoztatta az Omnicom Group Inc.-hez tartozó, Texas állambeli GSD&M-t e héten, hogy január 31-étől nincs szüksége a szolgáltatásaikra - jelentette az AP. Az ügynökség csaknem 20 éve dolgozik a Wal-Martnak, a cég ötletéből született meg az "always low prices" (mindig alacsony árakon) mottó is - közölte Eric Webber, a GSD&M szóvivője.

Augusztusban a Wal-Mart egy másik, szintén évek óta a társasággal együttműködő reklámügynökséggel, a Kansas City központú Bernstein-Rein Advertising Inc.-vel tudatta, hogy megválnak tőlük január végén - tájékoztatott Neil Neumeyer, a cég szóvivője. Bernstein-Rein - aki 32 évig dolgozott az áruházláncnak - a smiley brand szülőatyja, amelyet 1996-óta a Wal-Mart az egyenruháin tüntet fel.

Az adage.com és az adweek.com információi szerint a Wal-Mart azt tervezi, hogy a jövőben a Draft FCG-vel (az amerikai Interpublic Group leányvállalatával), illetve az Aegis Groupnak a Carat nevű cégével kíván együttműködni.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!