A világ legnagyobb kiskereskedő cége tájékoztatta az Omnicom Group Inc.-hez tartozó, Texas állambeli GSD&M-t e héten, hogy január 31-étől nincs szüksége a szolgáltatásaikra - jelentette az AP. Az ügynökség csaknem 20 éve dolgozik a Wal-Martnak, a cég ötletéből született meg az "always low prices" (mindig alacsony árakon) mottó is - közölte Eric Webber, a GSD&M szóvivője.
Augusztusban a Wal-Mart egy másik, szintén évek óta a társasággal együttműködő reklámügynökséggel, a Kansas City központú Bernstein-Rein Advertising Inc.-vel tudatta, hogy megválnak tőlük január végén - tájékoztatott Neil Neumeyer, a cég szóvivője. Bernstein-Rein - aki 32 évig dolgozott az áruházláncnak - a smiley brand szülőatyja, amelyet 1996-óta a Wal-Mart az egyenruháin tüntet fel.
Az adage.com és az adweek.com információi szerint a Wal-Mart azt tervezi, hogy a jövőben a Draft FCG-vel (az amerikai Interpublic Group leányvállalatával), illetve az Aegis Groupnak a Carat nevű cégével kíván együttműködni.