A pályáztatás során a kiíró elsősorban a stratégiai gondolkodásmódot, a vásárlók és a piac megértésének képességét várta el, és gondosan mérlegelte a szakemberek felkészültségét, a kampányok várható, pontos megvalósítását és a kínált kondíciókat. A kreatív-, illetve a médiaügynökségi pályáztatáson, meghívásos alapon 3-3 ügynökség vett részt, áll a társaság közleményében.
A leadott írásos dokumentációk és szóbeli prezentációk értékelése alapján az OBI Hungary Retail Kft. a médiaügynökségi feladatokkal a Mediaedge:cia-t, a kreatív ügynökségi feladatokkal pedig a Lowe GGK-t bízta meg.
Az elbírálás során mindkét pályázó bizonyította, hogy képes támogatni az OBI rövid- és hosszútávú marketingkommunikációs és üzleti céljainak elérését, és elkötelezett a feladatok sikeres megoldása, az OBI pozíciójának további erősítése mellett. A társaság haladéktalanul elkezdte a munkát két új ügynökségi partnerével.
Az ügynökségi versenypályázatok szakmai elbírálásában a Marketing Concept Kft. tanácsadóként vett részt.