2p

Az OBI Hungary Retail Kft. ez év augusztus végén pályázatot hirdetett kreatív-, illetve médiaügynökségek részére. A társaság a Mediaedge:cia és a Lowe GGK pályázatát találta a legmeggyőzőbbnek.

A pályáztatás során a kiíró elsősorban a stratégiai gondolkodásmódot, a vásárlók és a piac megértésének képességét várta el, és gondosan mérlegelte a szakemberek felkészültségét, a kampányok várható, pontos megvalósítását és a kínált kondíciókat. A kreatív-, illetve a médiaügynökségi pályáztatáson, meghívásos alapon 3-3 ügynökség vett részt, áll a társaság közleményében.

A leadott írásos dokumentációk és szóbeli prezentációk értékelése alapján az OBI Hungary Retail Kft. a médiaügynökségi feladatokkal a Mediaedge:cia-t, a kreatív ügynökségi feladatokkal pedig a Lowe GGK-t bízta meg.

Az elbírálás során mindkét pályázó bizonyította, hogy képes támogatni az OBI rövid- és hosszútávú marketingkommunikációs és üzleti céljainak elérését, és elkötelezett a feladatok sikeres megoldása, az OBI pozíciójának további erősítése mellett. A társaság haladéktalanul elkezdte a munkát két új ügynökségi partnerével.

Az ügynökségi versenypályázatok szakmai elbírálásában a Marketing Concept Kft. tanácsadóként vett részt.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!