Forgalma 2008-ban 9 százalékkal 10,8 milliárd euróra nőtt, az adózott eredmény 16 százalékkal 642 millió euróra emelkedett.
A cég vezetője kisebb, gyorsabb és hatékonyabb cégszerkezetet sürgetett: a folyó kiadások felülvizsgálata mellett a Nike után a világ második sportszergyártója a külső tanácsadói és utazási kiadásokat is átvizsgálja. Ugyanakkor az idén is 400 millió eurót fektetnek a növekedés elősegítésébe.
Idén a konszern bevételének csökkenését várják az alacsony közepes egyszámjegyű tartományban. A magasabb alapanyagárak és bérköltségek - mindenekelőtt az Egyesült Államokban és Nagy-Britanniában - nyereségcsökkenéshez vezethetnek, ezzel kapcsolatban egyelőre csak a bizonytalanság biztos, írták a szerdán megjelent beszámolóban.
Az Adidas - az értékesítés alapján - a világ második számú sportszergyártója a Nike után, megelőzve a Puma és a Rudolph Dassler Sport céget.