A forgalmát tekintve harmadik legnagyobb autógyártó vállalat, a Honda 3,55 millió darab autó értékesítéséről számolt be, amely történetének legjobb eredménye. A kiemelkedő eladási adatokat a cég a Civic és a CR-V sikerével magyarázzák, emellett az észak-amerikai piacokon is a tervezettnél jobban teljesítettek, amely szintén jelentős sikertényezőnek számít.
Takeo Fukui, a Honda vezérigazgatója a társaság év végi sajtókonferenciáján 2007-re is optimista előrejelzést adott. A növekvő keresletet a cég az új mexikói és jelentősen bővített brazil üzeméből kívánja kielégíteni. A legfontosabb piacának a társaság az Egyesült Államokat tekinti a következő évben is, ahol több mint 1,5 millió autót szeretne eladni. A legnagyobb növekedést pedig a kínai piactól remélik, ahol a 2006-os 23 százalékos növekedés után jövőre további 15 százalékkal több autó értékesítését remélik.
A japán cégnél nem csak az autós üzletágban sikerült eredményes évet zárni, mint a legnagyobb motorgyártó is sikerült növelni eladásaikat. A cég az egy évvel korábbinál 3 százalékkal több kétkerekű járművet adott el, így idén összességében 12,7 millió Honda motor talált gazdára.