2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Rekordmértékben nőttek az internetes hirdetési kiadások az Egyesült Államokban tavaly, 34 százalékos bővüléssel 16,8 milliárd dollárt értek el – közölte az Adweek az Interactive Advertising Bureau (IAB) becslésére hivatkozva.

Az utolsó negyedben az online reklámköltés 4,8 milliárd dollár volt, ez 32 százalékkal több az egy évvel ezelőttinél.

"A hirdetők megértették, hogy az interaktív reklámokkal elérhetők a fogyasztók, emellett brandépítésre és termékek illetve szolgáltatások értékesítésére is alkalmasak" - közölte Randall Rothenberg, az IAB decemberben kinevezett elnöke és vezérigazgatója.


AZ IAB a negyedéves online hirdetési kiadásokra alapozta becslését, emellett a PricewaterhouseCoopers 15 webes reklámcég körében felmért adataira támaszkodott. A tavalyi évre vonatkozó jelentés áprilisban érhető el - közölte a cég.

A webes hirdetések egyre nagyobb szeletet hasítanak ki a marketingbüdzséből. Az utolsó negyed, amely hagyományosan a legjobb az online reklámkiadásokat illetően, 15 százalékos növekedést mutatott a harmadik negyedhez képest.

Előrejelzések azt mutatják, hogy az amerikai internetes reklámköltések összege 2011-re eléri a 42 milliárd dollárt, átlagosan évi 17 sázalékos növekedéssel számolva. Ugyanakkor az eMarketer hasonló jelentése a múlt hónapban csupán 19 százalékos bővülést mutatott 2006-ra vonatkozóan.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!