2p

Elmossa az árrésstopot a recesszió?
Mekkora sebeket ejt rajtunk Donald Trump vámháborúja?

Online Klasszis Klub élőben Jaksity Györggyel!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!

2025. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Rekordmértékben nőttek az internetes hirdetési kiadások az Egyesült Államokban tavaly, 34 százalékos bővüléssel 16,8 milliárd dollárt értek el – közölte az Adweek az Interactive Advertising Bureau (IAB) becslésére hivatkozva.

Az utolsó negyedben az online reklámköltés 4,8 milliárd dollár volt, ez 32 százalékkal több az egy évvel ezelőttinél.

"A hirdetők megértették, hogy az interaktív reklámokkal elérhetők a fogyasztók, emellett brandépítésre és termékek illetve szolgáltatások értékesítésére is alkalmasak" - közölte Randall Rothenberg, az IAB decemberben kinevezett elnöke és vezérigazgatója.


AZ IAB a negyedéves online hirdetési kiadásokra alapozta becslését, emellett a PricewaterhouseCoopers 15 webes reklámcég körében felmért adataira támaszkodott. A tavalyi évre vonatkozó jelentés áprilisban érhető el - közölte a cég.

A webes hirdetések egyre nagyobb szeletet hasítanak ki a marketingbüdzséből. Az utolsó negyed, amely hagyományosan a legjobb az online reklámkiadásokat illetően, 15 százalékos növekedést mutatott a harmadik negyedhez képest.

Előrejelzések azt mutatják, hogy az amerikai internetes reklámköltések összege 2011-re eléri a 42 milliárd dollárt, átlagosan évi 17 sázalékos növekedéssel számolva. Ugyanakkor az eMarketer hasonló jelentése a múlt hónapban csupán 19 százalékos bővülést mutatott 2006-ra vonatkozóan.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!