A Microsoft májusban tett igen kecsegtető ajánlatot az aQuantive-ra, hogy kihasítson egy szeletet az online hirdetési tortából, valamint létrehozott egy új reklámozási és kiadói megoldásokat nyújtó (APS) csoportot, írja a MediaGuardian.
Az új egységet az aQuantive vezérigazgatója, Brian McAndrews fogja irányítani, aki Kevin Johnsonnak, a Microsoft Platform & Services divízió elnökének tartozik majd beszámolási kötelezettséggel.
Az új APS csoport lesz felelős a vállalat összes hirdetési üzletéért, beleértve a kézbesítési technológiával foglalkozó Atlast, a DrivePM online hirdetési vállalatot és a kézbesítésre szakosodott AdCentert.
"Ma egy jelentős lépést tettünk afelé, hogy részesedést szerezzünk a 40 milliárd dolláros online, illetve a közel 600 milliárd dolláros hirdetési piacon. Az aQuantive technológiájával és szakembereivel az online hirdetési piac egyik legnagyobb szereplője kívánunk lenni" - közölte Kevin Johnson.