1p

A Microsoft történetének legnagyobb felvásárlását hajtotta végre a közelmúltban: a társaság 6,5 milliárd dollárért megvette a digitális marketingre szakosodott aQuantive-ot, amely új egységként működik tovább a szoftveróriáson belül.

A Microsoft májusban tett igen kecsegtető ajánlatot az aQuantive-ra, hogy kihasítson egy szeletet az online hirdetési tortából, valamint létrehozott egy új reklámozási és kiadói megoldásokat nyújtó (APS) csoportot, írja a MediaGuardian.

Az új egységet az aQuantive vezérigazgatója, Brian McAndrews fogja irányítani, aki Kevin Johnsonnak, a Microsoft Platform & Services divízió elnökének tartozik majd beszámolási kötelezettséggel.

Az új APS csoport lesz felelős a vállalat összes hirdetési üzletéért, beleértve a kézbesítési technológiával foglalkozó Atlast, a DrivePM online hirdetési vállalatot és a kézbesítésre szakosodott AdCentert.

"Ma egy jelentős lépést tettünk afelé, hogy részesedést szerezzünk a 40 milliárd dolláros online, illetve a közel 600 milliárd dolláros hirdetési piacon. Az aQuantive technológiájával és szakembereivel az online hirdetési piac egyik legnagyobb szereplője kívánunk lenni" - közölte Kevin Johnson.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!