A júniussal végződött második negyedben a cég 3,1 milliárd dolláros adózott eredményt ért el, 49,1 százalékkal többet, mint egy évvel korábban, amikor 2,08 milliárd dollár volt az eredmény A forgalom a negyedben 8,8 százalékkal 93,01 milliárd dollárra nőtt az egy évvel korábbi 85,43 milliárd dollárról.
A féléves forgalom 179,4 milliárd dollárra emelkedett, az adózott eredmény 5,9 milliárd dollár, egy részvényre 1,44 dollár lett.
A cég ugyanakkor egész éves üzemi eredményét most már csak 3,05 és 3,13 dollár között várja a tavalyi 3,15-3,23 dollár helyett.
A Wal-Mart legfontosabb piaca az Egyesült Államok, ahol közel 3500 üzlete van. Ezekben a boltokban a tavalyi év utolsó negyedében 7 százalékkal nőtt a forgalom, míg külföldön 30 százalékkal, elsősorban brazíliai és közép-amerikai felvásárlásoknak köszönhetően.