2p

A jól sikerült HR konferencia után újabb téma feldolgozásába vágta fejszéjét az mfor.hu. Ezúttal Fókuszban a fogyasztó címmel a marketing szakma szereplőinek szeretnénk egy színvonalas továbbképzést nyújtani.

Az mfor.hu első konferenciája a HR-esek és menedzserek látókörét kívánta szélesíteni, színesíteni, most pedig a marketingvilágban élőkhöz szólunk. Második konferenciánk témája a fogyasztó, azon belül is annak hatékony megszólítása, azaz a kommunikációs csatornák átrendeződése, és azok sikeres használata.

Az ma már közhelynek számít, hogy változik a világ, interaktívnak kell lenni, és a fogyasztó diktálja a tempót, értékrendet. A kérdésfeltevésig minden szakmai fórumon eljutattak már, mi igyekszünk praktikus válaszokat is adni ezekre a kérdésekre: hogyan lehet kiismerni a megváltozott fogyasztói insightot, mik az új szempontok, milyen irányba érdemes elmozdulniuk a televíziós és internetes kampányoknak, hogyan lehet az adatbázisokat hatékonyan megvásárolni, és kezelni, melyek a használat jogi szabályai, hogyan szóljunk a mai modern fogyasztókhoz, bloggerekhez, és milyen lehetőségek rejlenek a női vásárlóerőben.

Az mfor.hu törekvése, hogy konferenciáin valódi információk jussanak el a nézőkhöz, melyeket már másnap be lehet építeni a szemléletmódba, vagy a gyakorlatba, és ezzel tenni egy lépést saját szakmai fejlődésünk irányába.

A konferencia végén egy panelbeszélgetés keretében mondják el szakértők magánvéleményüket a fenti kérdésekről, és a Reklámmustra díjkiosztására is sor kerül a nap folyamán. Az eseményen a hazai reklámszakma legjobbjai lesznek jelen, most még kedvezményekkel lehet belépőhöz jutni.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!