Az mfor.hu első konferenciája a HR-esek és menedzserek látókörét kívánta szélesíteni, színesíteni, most pedig a marketingvilágban élőkhöz szólunk. Második konferenciánk témája a fogyasztó, azon belül is annak hatékony megszólítása, azaz a kommunikációs csatornák átrendeződése, és azok sikeres használata.
Az ma már közhelynek számít, hogy változik a világ, interaktívnak kell lenni, és a fogyasztó diktálja a tempót, értékrendet. A kérdésfeltevésig minden szakmai fórumon eljutattak már, mi igyekszünk praktikus válaszokat is adni ezekre a kérdésekre: hogyan lehet kiismerni a megváltozott fogyasztói insightot, mik az új szempontok, milyen irányba érdemes elmozdulniuk a televíziós és internetes kampányoknak, hogyan lehet az adatbázisokat hatékonyan megvásárolni, és kezelni, melyek a használat jogi szabályai, hogyan szóljunk a mai modern fogyasztókhoz, bloggerekhez, és milyen lehetőségek rejlenek a női vásárlóerőben.
Az mfor.hu törekvése, hogy konferenciáin valódi információk jussanak el a nézőkhöz, melyeket már másnap be lehet építeni a szemléletmódba, vagy a gyakorlatba, és ezzel tenni egy lépést saját szakmai fejlődésünk irányába.
A konferencia végén egy panelbeszélgetés keretében mondják el szakértők magánvéleményüket a fenti kérdésekről, és a Reklámmustra díjkiosztására is sor kerül a nap folyamán. Az eseményen a hazai reklámszakma legjobbjai lesznek jelen, most még kedvezményekkel lehet belépőhöz jutni.