1p

A magyarországi Multireklám Köztéri Médiaügynökség Rt. - amely szakmájában a legnagyobb hazánkban - megvetette a romániai Efect Media többségét négy romániai magánszemélytől - írta szerdai számában a Ziarul Financiar című pénzügyi napilap.

A lap által megszólaltatott egyik tulajdonos szerint azért adták el most a cég 75 százalékát, mert a romániai köztéri reklámpiac átalakulóban van, és a cég érdeke azt követelte, hogy a változások közepette olyan erős partner álljon mellettük, mint a magyarországi Multireklám.

A román vállalat tulajdonosai tavaly bocsátották áruba az Efect Mediát, amire tizenegy ajánlat érkezett. A tranzakció értékét nem hozták nyilvánosságra, de a lap piaci forrásokra hivatkozva úgy tudja, hogy a magyar cég 5-10 millió euró közötti összeget fizet.

Az idén a becslések szerint 30 millió eurót elérő romániai köztéri reklámpiacon a román cég a harmadik helyért a svájci tulajdonú Afichage céggel küzd, őket megelőzi a News Outdoor, az első helyet több mint 50 százalékos részesedéssel az osztrák epa! foglalja el.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!