1p

A magyarországi Multireklám Köztéri Médiaügynökség Rt. - amely szakmájában a legnagyobb hazánkban - megvetette a romániai Efect Media többségét négy romániai magánszemélytől - írta szerdai számában a Ziarul Financiar című pénzügyi napilap.

A lap által megszólaltatott egyik tulajdonos szerint azért adták el most a cég 75 százalékát, mert a romániai köztéri reklámpiac átalakulóban van, és a cég érdeke azt követelte, hogy a változások közepette olyan erős partner álljon mellettük, mint a magyarországi Multireklám.

A román vállalat tulajdonosai tavaly bocsátották áruba az Efect Mediát, amire tizenegy ajánlat érkezett. A tranzakció értékét nem hozták nyilvánosságra, de a lap piaci forrásokra hivatkozva úgy tudja, hogy a magyar cég 5-10 millió euró közötti összeget fizet.

Az idén a becslések szerint 30 millió eurót elérő romániai köztéri reklámpiacon a román cég a harmadik helyért a svájci tulajdonú Afichage céggel küzd, őket megelőzi a News Outdoor, az első helyet több mint 50 százalékos részesedéssel az osztrák epa! foglalja el.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!