2p

A világ egyik legnagyobb bankjának vezetői egyetértenek a társaság nevének lerövidítésével és egy új logó bevezetésével. Sajtóértesülések szerint a héten végleges döntés várható.

Több vezetői szinten már jóváhagyták a Citibank rebrandingjét, a végleges döntést azonban az igazgatótanácsnak kell meghoznia, számolt be a New York Times. A projektben résztvevőktől a lap úgy értesült, hogy 14 hónapos előkészítés után a héten kerül az igazgatóság elé a Citigroup új neve és arculata.

A kiszivárgott információk szerint a legfontosabb változás a bank nevének lerövidítése lesz. Amennyiben a menedzsment jóváhagyja, a társaságot a jövőben csak "Citi"-nek fogják hívni. A tervek szerint az egyes célcsoportoknak megfelelően ennek írására ugyanakkor más és más színeket használnak majd. A vállalati ügyfelek számára fekete, míg a magánszemélyek számára kék színű Citi felirat köszön majd vissza, míg a vagyonkezelési üzletág jelölésére a piros színt vezetnék be.

A tervek között szerepel az is, hogy a logóból elhagyják a piros esernyő sziluettjét. Ez utóbbival egyébként egy 137 éves múltra visszatekintő jelképről mond le a társaság, amelyet a Citibank és a Travelers biztosító 1998-as összeolvadásakor utóbbi cég vitt a Citigroup néven létrejövő pénzügyi óriásba. A biztosító esetében az állandó védelmet jelképező ernyő ugyanakkor a piackutatások szerint a banki ügyfelek számára nem bír jelentéstartalommal, így könnyen lehet, hogy a jövőben kikerül a vállalati arculati elemek sorából.

A Citigroup globális rebrandingje a hazai részleget sem hagyná érintetlenül. Amennyiben a váltásra még idén sor kerülne, ez lenne egy éven belül a második pénzintézet, amely felhagy korábbi arculatával. A napokban kezdte meg az OTP csoport a teljes váltás, amely a regionális szinten is jelen lévő társaság számára három teljes évet fog igénybe venni.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!