Kocsis Attila, a cégcsoport magyarországi vezérigazgatója - aki sem a befektetés mértékéről, sem arról nem kívánt nyilatkozni, mikorra várnak nyereséget az új csatornától a tulajdonosok – elmondta: azzal, hogy a Viasat3 a női közönség felé mozdult el, "mintegy helyet csináltunk egy férficsatornának is".
Nappal sorozatok és akciófilmek, sportközvetítések, valamint sci-fi-k, animációs művek kerülnek adásba, s a Viasat éjszakai erotikus műsorai is "átvándorolnak" a TV6-ra - derült ki az eseményen, ahol az is elhangzott: induláskor mintegy egymillió háztartásba jut el a műsor, amelyet több nagy kábelszolgáltató nem a családi, hanem alapcsomagjába tett.
A cégcsoport vezetői azt is elmondták: a Nagy-Britanniából sugárzó csatornán jelentkeznek majd korábban a másik általános csatornájukon bemutatott műsorok ismétlései is, saját gyártású produkciókkal pedig idén ősztől jelentkezik a TV6.