Az igazgató feladata lesz a merchandising munkákkal, audit jellegű feladatokkal és kiszervezett értékesítési projektekkel foglalkozó HPS sales divízió teljeskörű irányítása, és annak fejlesztése.
Új pozíciójában Ostermayer Miklós elsődlegesen a világon és Magyarországon is egyre gyakoribbá váló értékesítés kiszervezési folyamatokat fogja fejleszteni a cégnél. Az ügyfelek elsősorban FMCG vállalatok, ahol egyre fontosabb cél az üzletlátogatásra eső költségek csökkentése, a piaci szinergiák kiaknázása, a működési hatékonyság elősegítése.
Az igazgató feladata lesz továbbá új stratégiai szolgáltatások kialakítása és bevezetése is, áll a társaság közleményében.
Ostermayer Miklós 16 éves FMCG szakmai tapasztalattal először került át ügynökségi oldalra. Ezt megelőzően több mint öt évig a Findus, illetve előtte három évig a Frosta ügyvezető igazgatója volt, korábban pedig különböző sales pozíciókban a Pepsinél dolgozott öt évig.
További karrier híreket Egyről kettőre rovatunkban olvashatnak.