1p

Januártól a közmédia digitális felületeit az Evomedia értékesíti. Az MTVA tenderen választotta ki partnerét akivel 2007-2011 között már dolgozott együtt.

A Hirado.hu és Telesport.hu mellett a most indult televíziós és rádiós márkákat összefogó Mediaklikk.hu, valamint  a weboldalak mobil verziói, applikációi (Hiradó, Forma-1, A Dal applikációk) is a portfólió részét képezik.  

Péli Árpád az Evomedia ügyvezetője kiemelte, hogy „az idei exkluzív sport tartalmak mint a Téli Olimpia és a Foci-VB (amiknek online közvetítési joga a közmédiáé) szponzorációs és videó-hirdetési szempontból kiemelten értékes az Evomedia számára. Emellett az Evomedia meglévő videó-hirdetési kapacitását jól kiegészíti a havi több millió videó nézéssel rendelkező MTV Videótár is.”

2014-ben továbbra is az Evomedia képviseli a Viasat csoport online felületeinek és mobil applikációjának értékesítését. A folyamatosan növekvő nézettségű Viasat Playen visszanézhető sorozatok és Viasat gyártású műsorok környezetében szponzorációs és online videó-hirdetések állnak a hirdetők rendelkezésére.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!