A Hirado.hu és Telesport.hu mellett a most indult televíziós és rádiós márkákat összefogó Mediaklikk.hu, valamint a weboldalak mobil verziói, applikációi (Hiradó, Forma-1, A Dal applikációk) is a portfólió részét képezik.
Péli Árpád az Evomedia ügyvezetője kiemelte, hogy „az idei exkluzív sport tartalmak mint a Téli Olimpia és a Foci-VB (amiknek online közvetítési joga a közmédiáé) szponzorációs és videó-hirdetési szempontból kiemelten értékes az Evomedia számára. Emellett az Evomedia meglévő videó-hirdetési kapacitását jól kiegészíti a havi több millió videó nézéssel rendelkező MTV Videótár is.”
2014-ben továbbra is az Evomedia képviseli a Viasat csoport online felületeinek és mobil applikációjának értékesítését. A folyamatosan növekvő nézettségű Viasat Playen visszanézhető sorozatok és Viasat gyártású műsorok környezetében szponzorációs és online videó-hirdetések állnak a hirdetők rendelkezésére.
mfor.hu