Az Advertising.com által közzétett felmérés, 100 kampányt vizsgált az átkattintás és a konvertálás alapján. Ezek a szempontok alapján készült index szerint jóval hatékonyabban tudják a potenciális ügyfelek figyelmét felhívni a média és pénzügyi szektorban működő vállalatok, mint a távközlési cégek.
Bár mondják a szakemberek a változó szokások és standardok miatt az átkattintási arány (CTR) fetisizálása megszűnt, azért sokan még mindig nagy jelentőséget tulajdonítanak a mérőszámnak. A DoubleClick adatai szerint a tavalyi évben nem folytatódott a CTR arány további visszaesése. Míg az első negyedévben 0.72%, addig a másodikban 0.69%, majd a harmadikban ismét növekvő 0.72% volt mérhető.
Senkit sem érdekelnek a telekom cégek hirdetései?
Egy most közzétett kutatás szerint a távközlési szektorban működő vállalatok hirdetéseire jóval kevesebben kíváncsiak, mint akár a média, akár a pénzügyi szolgáltatókéra.