1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Egy most közzétett kutatás szerint a távközlési szektorban működő vállalatok hirdetéseire jóval kevesebben kíváncsiak, mint akár a média, akár a pénzügyi szolgáltatókéra.

Az Advertising.com által közzétett felmérés, 100 kampányt vizsgált az átkattintás és a konvertálás alapján. Ezek a szempontok alapján készült index szerint jóval hatékonyabban tudják a potenciális ügyfelek figyelmét felhívni a média és pénzügyi szektorban működő vállalatok, mint a távközlési cégek.

Bár mondják a szakemberek a változó szokások és standardok miatt az átkattintási arány (CTR) fetisizálása megszűnt, azért sokan még mindig nagy jelentőséget tulajdonítanak a mérőszámnak. A DoubleClick adatai szerint a tavalyi évben nem folytatódott a CTR arány további visszaesése. Míg az első negyedévben 0.72%, addig a másodikban 0.69%, majd a harmadikban ismét növekvő 0.72% volt mérhető.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!