A Magyar Telekom csoporthoz tartozó üzletág közleménye szerint a forgalmazó SIM kártyák változását tekintve a T-Mobile szerezte a legtöbb új, összesen 260 ezer ügyfelet 2006-ban. Az előfizetői szám növekedésében egyre jelentősebb szerepet játszik a HSDPA technológia elérhetősége, azaz a gyors mobilinternet, amit Magyarországon a T-Mobile elsőként vezetett be és egyedüliként szolgáltat.
Az inaktív, tehát 3 hónapja nem használt SIM kártyák száma és aránya a szolgáltatónál tovább csökkent, s az előző év végén 5,07 százalékkal a mobilpiacon a legkisebb volt.
Tavaly a T-Mobile ügyfelei 800 ezer alkalommal vásároltak valamilyen terméket vagy szolgáltatást mobiltelefonjukkal, és jelentős arányban nőtt a web'n'walkkal mobilon internetező előfizetők száma is.
Az üzletág 2005 végéhez képest 55 százalékkal növelte internet-előfizetőinek számát. Sok ügyfél a hordozható számítógéphez, a telefon mellett másodikként internetezésre használt eszközhöz vásárol SIM kártyát. A mobilinternetet és a mobil adatátvitelt a következő évek szempontjából meghatározónak tartó T-Mobile éppen ezért tavaly májusban elsőként vezette be a HSDPA-t.
A 2005 évet elemző tőzsdei gyorsjelentés szerint a csoport magyar mobil szolgáltatásokból származó bevételei 2,8 százalékkal, 270,362 milliárd forintra növekedtek 2004-hez képest a magasabb értéknövelt szolgáltatásokból származó bevétel és a mobil előfizetők számának emelkedése miatt. A T-Mobile Magyarország előfizetőinek száma 4 százalékkal emelkedett, s elérte a 4,193 milliót, beleértve a 2005. december 31-én meglévő 2,87 millió kártyás előfizetőt is.
A T-Mobile Magyarország egy előfizetőre jutó átlagos havi percforgalma 2005-ben 10,4 százalékkal növekedett, s elérte a 127 percet. Az egy előfizetőre jutó átlagos havi árbevétel 0,6 százalékkal csökkent, 2005-ben 4917 forint volt.
A T-Mobile EBITDA-ja, kamat- és adófizetés, tőketörlesztés és amortizáció előtti eredménye 2005-ben 2,9 százalékkal nőtt, 106,7 milliárd forint volt. A működési eredmény 29,8 százalékkal javult, s elérte a 72,8 milliárd forintot. 2005-ben a magyar mobilpiacon az ügyfélszerzési költség 31,3 százalékkal hétezer forintra mérséklődött.