1p

A Siemens az elmúlt időszakban erősen nyitott a sportszponzoráció felé, amelynek az első gyümölcse beérni látszik.

A Real Madriddal kötött 36 millió euró értékű támogatás beváltotta a reményeket, a Siemens-mobiltelefonok a 3. helyről a 2-ra léptek előre, a spanyolországi piaci rész pedig 17%-ról 21%-ra nőtt, mióta a Real Madrid mezén a Siemens mobile márkanév virít, közölte a Siemens.

A Siemens közlése szerint a Real Madrid szponzorálása révén Spanyolországban jelenleg száz megkérdezettből hatvankettő ismeri a Siemens nevet, majdnem kétszer annyian, mint egy évvel ezelőtt. A cég ismertsége egész Európában nőtt, 81%-ról, 84%-ra, és a cég Ázsiában is a legismertebb szponzorok csoportjába került.

A Forma-1 hirdetések és a McLaren Mercedesszel való technológiai együttműködésnek is pozitív a hatása Siemens-szemszögből: a Forma-1 iránt érdeklődők több mint fele ismeri a Siemenst, mint a verseny egyik szponzorát.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!