A Real Madriddal kötött 36 millió euró értékű támogatás beváltotta a reményeket, a Siemens-mobiltelefonok a 3. helyről a 2-ra léptek előre, a spanyolországi piaci rész pedig 17%-ról 21%-ra nőtt, mióta a Real Madrid mezén a Siemens mobile márkanév virít, közölte a Siemens.
A Siemens közlése szerint a Real Madrid szponzorálása révén Spanyolországban jelenleg száz megkérdezettből hatvankettő ismeri a Siemens nevet, majdnem kétszer annyian, mint egy évvel ezelőtt. A cég ismertsége egész Európában nőtt, 81%-ról, 84%-ra, és a cég Ázsiában is a legismertebb szponzorok csoportjába került.
A Forma-1 hirdetések és a McLaren Mercedesszel való technológiai együttműködésnek is pozitív a hatása Siemens-szemszögből: a Forma-1 iránt érdeklődők több mint fele ismeri a Siemenst, mint a verseny egyik szponzorát.
Sikeres szponzorok
A Siemens az elmúlt időszakban erősen nyitott a sportszponzoráció felé, amelynek az első gyümölcse beérni látszik.