2001. február 3. 11:00

Stílust váltottak a nagy portálok. Nem tartalmukban, vagy külső megjelenésükben, hanem a hirdetőkhöz való viszonyukban következett be az utóbbi hónapok során jelentős átalakulás.

Az online médiavásárlók legnagyobb örömére egyre több portál mutat hajlandóságot arra, hogy ne a látogatások után, hanem a hirdetések által generált eladások szerint kérjen részesedést. Az ilyen teljesítmény, vagy ROI alapú megállapodások persze nem annyira kellemesek a portálok számára, hiszen világosan megmutatja, hogy megtérül-e a hirdetők befektetése.

Az előnyös pozíciójukat részben feladni kényszerülő portálok nem szívesen ismerik el szorult helyzetüket. A MSN és az AOL szóvivői a New York Times-nak nyilatkozva egybehangzóan azt állították, hogy szó sincs drámai változásokról, ők folyamatosan finomítanak módszereiken, ennek köszönhetően egyre jobb hirdetési csomagokat képesek ajánlani.

A portálok rangsorának első helyezettjei, melyekhez a hirdetési pénzek 85 százaléka befolyik még nincs közvetlen veszélyben. Nem mondhatják el ugyanezt magukról a sorban utánuk következő vállalkozások. A Walt Disney a napokban jelentette be, hogy bezárja Go.com portálját, de komoly gondokkal küzd az Excite@Home és a Terra Lycos is.

Az Ön bizalma a mi tőkénk

Az mfor.hu hiteles, megbízható és egyedi információt kínál, most, a válság alatt, és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes hírekkel es elemzésekkel segítjük a mindennapi tájékozódást, a gazdasági döntéseket. Ez rengeteg időt, utánajárást, ellenőrzést igényel, ami sok pénzbe is kerül - ezért kérjük az Ön segítségét. Kérjük, TÁMOGASSA a független, tényeken alapuló minőségi újságírást, a klasszikus független angolszász újságírói hagyomány folytatását, ahol a tények és a vélemények nem keverednek.