2p

Stílust váltottak a nagy portálok. Nem tartalmukban, vagy külső megjelenésükben, hanem a hirdetőkhöz való viszonyukban következett be az utóbbi hónapok során jelentős átalakulás.

Az online médiavásárlók legnagyobb örömére egyre több portál mutat hajlandóságot arra, hogy ne a látogatások után, hanem a hirdetések által generált eladások szerint kérjen részesedést. Az ilyen teljesítmény, vagy ROI alapú megállapodások persze nem annyira kellemesek a portálok számára, hiszen világosan megmutatja, hogy megtérül-e a hirdetők befektetése.

Az előnyös pozíciójukat részben feladni kényszerülő portálok nem szívesen ismerik el szorult helyzetüket. A MSN és az AOL szóvivői a New York Times-nak nyilatkozva egybehangzóan azt állították, hogy szó sincs drámai változásokról, ők folyamatosan finomítanak módszereiken, ennek köszönhetően egyre jobb hirdetési csomagokat képesek ajánlani.

A portálok rangsorának első helyezettjei, melyekhez a hirdetési pénzek 85 százaléka befolyik még nincs közvetlen veszélyben. Nem mondhatják el ugyanezt magukról a sorban utánuk következő vállalkozások. A Walt Disney a napokban jelentette be, hogy bezárja Go.com portálját, de komoly gondokkal küzd az Excite@Home és a Terra Lycos is.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!