A YouTube-on indított oldalt a Tesco egyik legnagyobb riválisának számító brit szupermarketlánc, az Asda. A Saving You Money TV (SYM Tv), azaz "Pénzt spórolunk TV" néven működő oldalon a cég mellett a vásárlók is komoly szerephez jutnak. A cél ötleteket adni, hogyan spóroljanak az emberek a gazdasági nehézségek idején, számolt be a Brandrepublic.
A népszerű videógyűjtő oldalon már induláskor számos egyszerű jó tanács szerepelt, hogyan tudnak a látogatók pénzt spórolni a mindennapok, és különösen a bevásárlás során. A takarékoskodni vágyókból közösséget is szervez a cég, akik egymást segítve adhatnak tippeket az olcsóbb életszervezéshez.
A kiskereskedelmi lánc illetékesei szerint a tartalom a következő hetekben tovább bővül. Ennek során az Asda olyan információkat is megoszt az érdeklődőkkel, hogy a társaságnak hogyan sikerült vállalati szinten a költségeiket csökkenteni, s így csökkenteni néhány termék árát. A vásárlók saját maguk is feltölthetik pénztárcakímélő tippjeiket szöveges formában vagy kisfilmként, de elküldhetik őket a vállalatnak is. A cég külön csapatot foglalkoztat arra, hogy összegyűjtse az interneten és a mindennapi életben fellelhető spórolási praktikákat, és site-ján közzétegye őket.