1p

Összeomlik vagy magára talál a magyar gazdaság?
Tartogat még meglepetéseket Trump?
Ki profitálhat Gyurcsány Ferenc távozásából?

Online Klasszis Klub élőben Lengyel Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves politológust, közgazdászt!

2025. május 20. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A kódok beküldésén alapuló SMS-promóciók igen népszerűek a fogyasztók körében - termékkategóriától függetnelül több társaság is rendszeresen felhasználja. Ugyanakkor tetemes és kiszámíthatlan pluszköltséget generál a válaszüzenetek küldése. Erre dolgozott ki megoldást az IKO New media Kft.

A vásárlók a termékeken szereplő kódokat SMS helyett egy egyszerű hívással mobil vagy vezetékes készülékről is visszaküldhetik, és egyből visszajelzést kapnak arról, hogy nyertek-e vagy sem, valamint a rendszer figyelmezteti őket, ha hibás kódot küldtek be. Vagyis nem kell a cégnek válaszüzenetekre költeniük.

Az IKO New Media Kft. által kifejlesztett új interaktív rendszert egyre több FMCG vállalat használja promóciói során, hiszen az interaktív kommunikációt megtartva jelentős költségcsökkentést tud elérni - derül ki a társaság közleményéből.

A Győri Keksz legutóbbi SMS kampányának sikerén felbuzdulva újabb kódküldős játékba kezdett, de már nem az SMS módszerrel, hanem az IKO New Media rendszerével. A szerencsések naponta többszáz ezer forinttal lettek gazdagabbak, azt azonban nem tudni, mennyit sikerült spórolniuk.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!